Pramonė – variklis, kuris viską judina. Mes, B.A.H. Industrial Solutions, esame patikimas partneris daugybei pramonės įmonių regione – nuo smulkaus ir vidutinio verslo iki pasaulinio žaidėjo.
Turėdami daugiau nei 120 darbuotojų, mes siūlome greitus ir lanksčius sprendimus su aukštos kokybės rezultatais srityse, tokiose kaip skirstomųjų spintų gamyba, kokybės kontrolė/-testavimas, pramoninė monta...
ConSol specializuojasi sudėtingų IT sistemų kūrime, integracijoje, veikime ir priežiūroje, siūlydama sprendimus operacinių sistemų, tinklų, duomenų bazių ar interneto paslaugų srityse.
... nuostolių, atsirandančių dėl vagystės, sukčiavimo, pasisavinimo ar prekių praradimo, prevencija ir tyrimas.
Mūsų paslaugų portfelis
• Centrų sargybiniai
• Paslaptingas pirkimas
• Testinė vagystė
• Mokymai „Prevencija mažmeninėje prekyboje"
• Durininkai
• Prekybos centro detektyvai
• Vartų paslaugos
• Klientų priėmimas / informacijos teikimas
• Stebėjimas įrengimo etapais ir atidarymuose
• Prekių priėmimo priežiūra
• Keitimo ir skundų aptarnavimas
• Automobilių stovėjimo aikštelės valdymas
• Intervencinės paslaugos...
...Jei jūs aktyviai dirbote prie savo klientų pritraukimo ir dabar norite išsaugoti bei apsaugoti šį turtą, „Customer Care“ yra tinkamas paslaugų sprendimas jums!
Kiek geros yra jūsų papildomos ar po pardavimo teikiamos paslaugos? Kiek lojalūs yra jūsų klientai jūsų įmonei ar produktams? Ir net tuo atveju, jei pašalintumėte save arba savo geriausius pardavėjus, kurie įtikina savo asmenybe? Nuo paprastų klientų lojalumo priemonių iki tobulos skundų valdymo sistemos yra daugybė galimybių, kurios jums palengvins darbą ir užtikrins, kad jūsų konkurentai nesugebėtų pritraukti jūsų klientų.
... išsamiai:
- Sistemų auditai (IATF 16949, DIN EN ISO 9001, DIN EN ISO 14001), procesų auditai pagal VDA 6.3 ir CQI taisykles (CQI-9, CQI-12, CQI-14, CQI-23) bei tiekėjų auditai
- Pagalba skundų valdyme (Automotive Core tools 8D-problemos sprendimas), skundųvaldymas, 8D sistematika, Ishikawa, 5 kodėl, problemų analizė, problemų sprendimo metodai, priežasčių analizė, garantinių pretenzijų tvarkymas...
... priedus arba „Crossflyertausch“ tarp Reinsch klientų.
Produktų konsultacijos, užsakymų priėmimas ir skundų / nuostolių valdymas mes atliekame jūsų pageidavimu su klientų karštąja linija, taip pat galime jums pasiūlyti bilietų sistemą el. pašto užklausoms arba atlikti parduotuvės valdymą ir prekių priežiūrą už jus.
Trumpai tariant: Reinsch yra jūsų partneris sėkmingai E. prekybai. Individualiai...
Trevios yra ateities orientuota programinė įranga, skirta visų jūsų įmonės tobulinimo procesų atvaizdavimui.
Skirtingi internetiniai moduliai leidžia jums atvaizduoti jūsų
• Įmonės pasiūlymų sistemą (idėjų valdymas),
• Inovacijų valdymą,
• Nuolatinio tobulinimo procesą (KVP) ir
• Skundų valdymą.
Visi formatai ir darbo procesai yra 100 % pritaikomi jūsų įmonės procesams.
Įkurta 2007 metais...
... telefoninė ir atgalinio skambučio paslauga, greitas ir patikimas už geras kainas, kontroliuojama aukščiausia spausdinimo kokybė, tvirtos specialios pakuotės saugiam siuntimui, kokybės patikra ir skundųvaldymas.
... paslaugų teikimas; Užduotimis pagrįstas išorinis paslaugų teikimas; Karštasis telefonas / Paslaugų telefonas; Užsakymų priėmimas; Aktyvi telefoninė prekyba; Pagalbos centras; Skundųvaldymas; Atsakymų apdorojimas; Adresų kvalifikavimas; Naujų klientų pritraukimas; Susitikimų derinimas; Senų klientų aktyvavimas; El. pašto valdymas; Faksų paslaugos; Klientų potencialo valdymas; Klientų atgavimo...
Dialogo orientuota klientų komunikacijos agentūra. Telemarketingas su 24 valandų paslaugomis srityse: palaikymas, TV atsakas, informacija, skubios pagalbos linijos ir skundųvaldymas.
Kvietimų centro paslaugos; Klientų aptarnavimo centro paslaugos; Adresų kvalifikavimas; Užsakymų priėmimas; Užsakymų priėmimas; Susitikimų planavimas; Skundųvaldymas; Korespondencijos paslaugos; Laiškų paslaugos; Programinės įrangos kūrimas; IT palaikymas; Vartotojų pagalbos centras; Draudimo paslaugos; Dokumentų skaitmeninimas; Išorinių paslaugų teikimas, individualios programinės įrangos kūrimas Windows aplinkoje, duomenų bazių sistemų kūrimas, 24 valandų kvietimų centras, turizmo informacija telefonu ir raštu...
...Karštoji linija / Paslaugų telefonas; Užsakymų priėmimas; Aktyvi telefoninė prekyba; Pajėgumais pagrįstas išorinis paslaugų teikimas; Faksų prijungimas; Skambučių centro programinė įranga; Skundųvaldymas; Atsakymų apdorojimas; Adresų kvalifikavimas; Susitikimų derinimas; Pilnas išorinis paslaugų teikimas; Laiku pagrįstas išorinis paslaugų teikimas; Priekinio biuro išorinis paslaugų teikimas; Užsakymų priėmimas Vokietijoje; ACD įranga; El. pašto prijungimas;... ...
...Karštoji linija / Paslaugų telefonas; Užsakymų priėmimas; Pajėgumais pagrįstas išorinis paslaugų teikimas; Faksų prijungimas; Skambučių centro programinė įranga; Skundųvaldymas; Atsakymų apdorojimas; Adresų kvalifikavimas; Susitikimų derinimas; Pilnas išorinis paslaugų teikimas; Laiku pagrįstas išorinis paslaugų teikimas; Priekinio biuro išorinis paslaugų teikimas; Užduotimis pagrįstas išorinis paslaugų teikimas; Užsakymų priėmimas Vokietijoje; ACD įranga; El. pašto prijungimas;... ...
...Karštoji linija / Paslaugų telefonas; Užsakymų priėmimas; Aktyvi telefoninė prekyba; Pagalbos centras; Faksų prijungimas; Skambučių centro programinė įranga; Skundųvaldymas; Atsakymų apdorojimas; Adresų kvalifikavimas; Naujų klientų pritraukimas; Susitikimų derinimas; Senų klientų aktyvavimas; Pilnas išorinis paslaugų teikimas; Užsakymų priėmimas Vokietijoje; ACD sistema; El. pašto prijungimas; CTI...
...Karštoji linija / Paslaugų telefonas; Užsakymų priėmimas; Aktyvi telefoninė prekyba; Pagalbos centras; Pajėgumais pagrįstas išorinis paslaugų teikimas; Internetinė telefonija; Faksų prijungimas; Skambučių centro programinė įranga; Skundųvaldymas; Atsakymų apdorojimas; Adresų kvalifikavimas; Naujų klientų pritraukimas; Susitikimų derinimas; Senų klientų aktyvavimas; Pilnas išorinis paslaugų teikimas; Laiko pagrindu vykdomas išorinis paslaugų teikimas; Užduotimis pagrįstas išorinis paslaugų teikimas;...
...Karštoji linija / Paslaugų telefonas; Užsakymų / Pirkimų priėmimas; Aktyvi telefoninė prekyba; Faksų prijungimas; Skambučių centro programinė įranga; Skundųvaldymas; Adresų kvalifikavimas; Naujų klientų pritraukimas; Susitikimų derinimas; Senų klientų aktyvavimas; Pilnas išorinis paslaugų teikimas; Priekinio biuro išorinis paslaugų teikimas; Užsakymų priėmimas Vokietijoje; ACD sistema; El. pašto prijungimas; CTI; Dialeris Aktyvi telefoninė prekyba; Naujų klientų pritraukimas; Pilnas išorinis paslaugų teikimas...
...Karštoji linija/Serviso telefonas; Faksų integracija; Skambučių centro programinė įranga; Skundųvaldymas; Pilnas išorinis paslaugų teikimas; Užsakymų priėmimas Vokietijoje; ACD sistema; El. pašto integracija; Interneto atgalinio skambučio mygtukas; CTI; IVR...