Vokietija, Werder
... kaupikliai • giliųjų kaupiklių • slėginiai vandens katilai • oro talpyklos • slėginio oro talpyklos • plėtimosi indai • specialios talpyklos iki 100 000 litrų (pagal užklausą) HUCH simbolizuoja tiek vokiečių kokybę ir lankstumą, tiek tarptautinius standartus ir klientų orientuotą aptarnavimą. Huch GmbH kiekvienais metais nustato sėkmingos verslo veiklos principus. Svarbiausi principai yra "visų darbuotojų orientuota bendradarbiavimo" ir "klientų pageidavimų ir problemų sprendimas".
Vokietija, Duisburg
Mes esame Turkijos įmonė, veikianti Vokietijoje, kurioje 70% veiklos vykdoma internetu ir 30% - didmeninė prekyba patvariais vartojimo produktais, tokiais kaip namų tekstilė, virtuvės reikmenys, augaliniai maisto produktai. Apie mus: Mūsų įmonė buvo įkurta 1993 metais Turkijoje. Pradėjome dirbti elektronikos ir telekomunikacijų srityse. Įgyvendinome telefonų infrastruktūros ir skaidulinių kabelių...
Vokietija, Bad Tölz
Malermeister Kiper tapybos įmonė yra jūsų partneris Miuncheno regione, kai kalbama apie kruopščius tapybos ir lakavimo darbus. Veiklos zona apima Miuncheną ir aplinkines vietoves, įskaitant Starnbergą, Tegernsee ir Miesbachą. Be grynai tapybos darbų (fasadų dažymas, medienos dažymas), Miuncheno tapybos įmonė taip pat atlieka grindų klojimo darbus. Be amatininkų darbo, jie išsamiai konsultuoja medžiagų ir technikų klausimais.
Reklamos agentūros Adwire Media veiklos sritys yra interneto dizainas ir internetinė rinkodara. Daugelis klientų jau pasitiki Adwire Media AdWords ekspertų žiniomis. Be internetinės rinkodaros, Adwire Media taip pat rūpinasi savo klientų internetinėmis parduotuvėmis.
Vokietija, Pettendorf
Mūsų veiklos sritis daugiausia apima vienetinių ir serijinių detalių gamybą tiek bendrojo, tiek aukštos kokybės mašinų statybai. Įrankių gamyba, formų gamyba, CNC tekinimas, CNC frezavimas, CNC 5 pusių apdirbimas, užsakomosios paslaugos vienetiniams ir serijiniams gaminiams.
Vokietija, Ellerbek
Kraeber yra nepriklausoma šeimos valdomas, technologijų pagrindu veikianti įmonė, įkurta 1980 metais. Mūsų veiklos sritis yra API, veikliųjų medžiagų ir tarpiniai produktai, skirti farmacijos, kosmetikos, biotechnologijų ir maisto papildų pramonėms, kūrimas, gamyba ir pasaulinis pardavimas. Kraeber yra kompetentingas partneris sutartinei gamybai. Mes turime GMP sertifikuotas gamybos patalpas ir...
Vokietija, Gräfelfing
STM Stahl - Vertriebs – GmbH veiklos sritis apima įrankių, miltelių metalurgijos ir aukštos kokybės plieno pardavimą, taip pat jų apdorojimą, pavyzdžiui, pjovimą, frezavimą ir šlifavimą. STM Stahl - Vertriebs – GmbH turi pjovimo, frezavimo ir šlifavimo centrą.
Vokietija, Augsburg
3Pplus System GmbH siūlo savo klientams individualizuotas konsultacijas, planavimą ir įgyvendinimą sistemų integracijos, klimato technikos, mechanikos ir montavimo srityse. IT gaisrinė apsauga, rack gesinimas. Serverių ir tinklo spintos RSD. Įmonės veiklos sritys apima: montavimą, sudėtingą kabeliavimą ir mechaninių bei elektrinių komponentų integraciją vidaus ir lauko kabinetuose, įskaitant...
Vokietija, Barth
Plieno ir įrenginių statyba, taip pat šaldymo ir maisto technologijos yra pagrindinės SAB Barth GmbH veiklos sritys. Pagrindinės SAB Barth veiklos sritys šaldymo ir maisto technologijoje yra: - Spiralinių transportavimo sistemų kūrimas - Kitos šaldymo sprendimų galimybės - Transportavimo technologijos - Maisto technologijos Pagrindinės SAB Barth veiklos sritys plieno ir įrenginių statyboje yra: - Konstrukcinis plieno statyba - Jūrinių įrenginių statyba – laivų išleidimo įrenginiai - Talpų statyba – modulinės sistemos - Renderingo įrenginiai - Užsakomoji gamyba...
Vokietija, Delmenhorst
Saugumo ir komunikacijos sprendimai išsamiai išspręsti. KONSULTAVIMAS - PLANAVIMAS - REALIZACIJA - PASLAUGA. SaferWorX GmbH yra nepriklausoma įmonė, veikianti komunikacijos ir saugumo technologijų srityse. Mūsų veiklos sritys apima konsultacijas, planavimą, projektavimą ir įgyvendinimą, įskaitant profesionalių saugumo ir komunikacijos sprendimų paslaugas. SaferWorX GmbH yra rinkos lyderė...
Nuo 2000 metų, kai buvo įkurta Futura GmbH, ši įmonė yra tinkamas partneris teikiant ambulatorines paslaugas neįgaliųjų srityje. Futura GmbH - slaugos, priežiūros, konsultavimo paslaugų spektras Berlyne apima, be kita ko, ambulatorinę slaugą, gydomąją slaugą, integruotą ir bendruomeninę slaugą, taip pat asmeninę pagalbą ir namų ventiliaciją. Kvalifikuotas personalas mūsų klientams yra prieinamas 24 valandas per parą. Patenkinti klientai yra mūsų egzistencijos pagrindas ir užtikrina mūsų įmonės konkurencingumą. Todėl klientas visada yra mūsų veiklos centre.
Vokietija, Grosswallstadt
Engineering Consult yra technologijomis grindžiama verslo konsultacijų įmonė. Mes konsultuojame įmones skaitmeninimo, produktų kūrimo, produktų vystymo ir viso plėtros valdymo srityse. Svarbiausios mūsų veiklos sritys yra automobilių pramonė, elektrotechnika ir mašinų inžinerija. Mūsų tikslas – tvariai didinti mūsų klientų vertės kūrimą, siūlant inovatyvius ir konkurencingus produktus bei...
Vokietija, Altenholz
Mūsų produktai visiškai integruojami į Microsoft Dynamics 365 CE aplinką. Taip visi pagrindiniai duomenys ir verslo proceso srauto veiklos iš CRM standarto protingai susijungia su mūsų entitetais. Mums svarbi mūsų pasiūlymų kokybė, kuri pasižymi šiomis savybėmis: - Tikslumas: Specialūs mūsų klientų reikalavimai jau atsižvelgiami plėtros proceso metu. - Išsamumas: Pilna integracija, tinklų...
Farmakologija, Toksikologija, Mikrobiologija, Veiksmingumo nustatymas, Biologinės veiklos nustatymai, Ekspertizės, Imunotoksikologija, Imunogeniškumas BSL BIOSERVICE yra tarptautiniu mastu veikiantis tyrimų laboratorija nuo 1984 metų, turinti žinių iš laboratorinės ir konsultacinės veiklos visais biologinės saugos klausimais, tokių kaip priešklinikiniai vaistų ir medicinos prietaisų tyrimai, mikrobiologiniai tyrimai bei plati in vitro testavimo sistemų gama. Sertifikatai: GLP, ISO 17025, Leidimai: S2, Radioaktyvus...
... atitiktų skirtingus vartotojų reikalavimus taikymo srityse, tokiuose kaip meteorologinių matavimo duomenų analizė, oro kokybės matavimai ir viso matavimo tinklo veiklos stebėjimas, branduolinių įrenginių priežiūra, taip pat vandens kokybės matavimų atlikimas ir analizė. Šiuo metu daugiau nei 200 "MEVIS" programų yra naudojamos Vokietijos Federacinėje Respublikoje, Šveicarijoje, Indijoje, Ispanijoje...
Mūsų veiklos akcentai yra planavimas, konstrukcija ir statinių skaičiavimų rengimas: • Plieno ir įrenginių statybos konstrukcijos • Masyviosios statybos • Vamzdynų sistemos kaip taip pat • Įtempimų skaičiavimai vamzdynų sistemoms su ROHR2 arba Caesar II • Slėgio smūgių skaičiavimai • Tvirtumo įrodymai ir stabilumas įrenginių statyboje • FEM analizės • Darbuotojų nuoma užsakymų vykdymui pas...
Vokietija, Castrop-Rauxel
Papen-Planen GmbH nuo 1994 metų yra specializuota ir IHK mokymo įstaiga, užsiimanti sintetinių tekstilės medžiagų apdorojimu. Dėl ilgametės veiklos techninės konfekcijos srityje įmonė įgijo žinių ir patirties, leidžiančių jai išlaikyti gamybos procesus ir produktų asortimentą pagal šiuolaikinius standartus. Papen-Planen GmbH gamina aukštos kokybės tentus, palapinių sistemas ir membranines...
Vokietija, Gütersloh
... dabar buvo sustabdyta, išskyrus įtvirtinimo žiedų gamybą išmetimo vamzdžiams. Šiandien matome savo veiklos akcentą kaip tiekėją pramonei ir tiekiame klientams iš buitinių prietaisų, statybų, baldų ir automobilių tiekimo pramonės. Mūsų paslaugų spektras apima iš esmės tris sritis: štampavimo dalys, suvirinimo dalys ir surinkimo gamyba. Norėdami ateityje atitikti augančius klientų reikalavimus...
Vokietija, Bremen
Labor Dr. Melzer GmbH veikia kaip seniausias institutas Bremeno vietoje. Jos veiklos sritis apima platų cheminių analizų spektrą, ypač sieros analizę.
... nustatymas, asmenų paieška, neleistinos papildomos veiklos, nelegali darbo veikla, darbo užmokesčio išmokėjimo sukčiavimas, vaizdo stebėjimas, sukčiavimo tyrimas ir klausymosi prevencija. Kaip verslo detektyvai, mūsų biuras remia įmones tiek nacionaliniu, tiek tarptautiniu mastu, naudodamas moderniausią techninę įrangą ir dešimtmečių patirtį. LB Detektive privačių detektyvų ir verslo detektyvų biuras Augsburg.
Vokietija, Hövelhof
...Nesvarbu, ar norite įgyvendinti sudėtingas užduotis, sėkmingai įgyvendinti kūrybines idėjas ar ekonomiškiau organizuoti įprastus procesus. Po išsamaus jūsų veiklos situacijos analizės mes planuojame ir pateikiame jums išsamius pasiūlymus. Jūsų individuali kainų struktūra visada yra mūsų akiratyje. Kartu analizuojame jūsų situaciją, reikalavimus ir tikslus. cetec sprendimai visada yra pritaikyti...
... užmokesčio apgaulė, neleistinos papildomos veiklos, sukčiavimo tyrimai, išdavystė, alimentų apgaulė, persekiojimas ir sekimas, vagysčių tyrimai, skolininkų paieška, adresų nustatymas, asmenų paieška. Kaip verslo detektyvas, mūsų detektyvas remiasi moderniausia technine įranga ir dešimtmečių patirtimi, teikdamas paslaugas įmonėms tiek nacionaliniu, tiek tarptautiniu mastu kaip Freiburg detektyvas.
Vokietija, Solnhofen
Mūsų įmonė DEMARKOM teikia paslaugas, remdamasi užsienio prekybos išorės išteklių (outsourcing) verslo modeliu. Dirbame tikslinėse šalyse, užimdami marketingo, pirkimų, komunikacijos ir teisės departamentų pozicijas. Prekyba tarp Vokietijos ir Turkijos yra mūsų pagrindinė veiklos sritis. Dėl bendradarbiavimo su partneriais skirtingose šalyse, mes veikiame visose Europos Sąjungos šalyse, Arabų šalyse ir Šiaurės Afrikoje. Mūsų darbas yra sujungti užsienio prekybos dalyvius Vokietijoje ir Turkijoje tinkamu laiku ir su tinkamais verslo partneriais.
Mes siūlome automobilių raktų programavimą tiesiai pas klientą. Mūsų veiklos zona apima apie 50 km aplink 89584 Ehingen. Mūsų antrasis verslo sektorius yra raktų paslaugos, skubios raktų paslaugos. Mes atidarome uždarytas duris 99% atvejų be žalos. Tam reikia 25 metų patirties. Dirbame su įvairiomis namų administracijomis ir atliekame durų bei užrakto cilindrų remonto darbus. Kaip grynai šeimos...
Versapak kuria sprendimus, kurie užtikrina saugų ir patikimą bet kokių daiktų ir medicinos prekių transportavimą. Mūsų daugkartiniai ir manipuliacijoms atsparūs maišai naudojami daugelio pirmaujančių įmonių įvairiose veiklos srityse visame pasaulyje.
Medicinos pagalbos produktų, pagalbinių produktų ir vaistų didmeninė prekyba. Mūsų pagrindinės veiklos sritys yra kraujo gliukozės testų juostelės, kraujo gliukozės matuokliai, pieštuko adatos ir Tena įklotai.
Mes esame visoje šalyje veikianti modelių ir renginių agentūra Candy Stars, įsikūrusi Nurnberge. Mūsų pagrindinė veiklos sritis yra sudėtingai choreografuotų ir šokamų mados šou organizavimas prekybos centruose, mados namuose ir parodose, taip pat nepaprastų renginių koncepcija ir planavimas. Be to, turime atrinktą modelių, šokėjų, parodų hostess, moderatorių, vertėjų ir įvairių menininkų...
... tvarkytojų asociacijos narė. Kartu su stipriais atliekų tvarkymo partneriais regione, ji taip pat gali pasiūlyti kvalifikuotus griovimo ir demontavimo darbus, taip pat ir su užterštomis medžiagomis. Be to, kaip Vokietijos laikinojo darbo įmonių asociacijos narys (trumpai IGZ), ji taip pat dirba darbuotojų nuomos srityje. Dėl darbuotojų turimos didelės profesinės patirties, taip pat esamų materialinių ir techninių sąlygų, įmonė galėjo išsivystyti į klasikinę paslaugų teikimo įmonę, kurios veiklos sritis apima nuo paprasto žemės sklypų priežiūros iki pramoninių paslaugų.
Vokietija, Bad Mergentheim
... aukštos kokybės prabangios kosmetikos srityje •Produktai pagaminti Vokietijoje •Geriausiai parduodami produktai mažais kiekiais nuo 12 vienetų •Karštoji linija jūsų klausimams ir pageidavimams •Produktai nėra testuojami su gyvūnais Mūsų produktai įkūnija Clean Beauty 2.0 filosofiją. Tai mums reiškia natūralias sudedamąsias dalis, aukštą efektyvumą ir holistinį požiūrį. Tai mums nėra mados tendencija, o daugelį metų mūsų veiklos pagrindas. Kaip wellness pramonės pionieriai, gerovė ir holizmas yra mūsų vizija.
Vokietija, Bonn
Pretzels yra specializuota pilno aptarnavimo internetinė agentūra, kuri specializuojasi Laravel. Nuo planavimo ir kūrimo iki veiklos ir rinkodaros - mes padedame įmonėms pažengti jų skaitmenizacijoje ir kurti pritaikytas programinės įrangos sprendimus, atitinkančius vartotojų poreikius.

europages programėlė yra čia!

Naudokite mūsų patobulintą tiekėjų paiešką arba kurdami užklausas naudokite naują „europages“ programėlę pirkėjams.