Komunikacijos agentūra. Telefonų paslaugos, karštosios linijos, užsakymų priėmimas, pokalbių paslauga, internetinė pagalba, telesales, klientų aptarnavimas, taip pat back-office, užsakymų apdorojimas ir kredito valdymas.
Klientų dialogo agentūra. Vartotojų ir klientų aptarnavimo centrai, skundų karštosios linijos, mitybos paslaugos, ilgalaikė pagalba specifinėms klientų grupėms, skambučių centrai (outsourcing).
Vokietija, Heidelberg
Dialogo orientuota klientų komunikacijos agentūra. Telemarketingas su 24 valandų paslaugomis srityse: palaikymas, TV atsakas, informacija, skubios pagalbos linijos ir skundų valdymas.
Agentūra, specializuojanti telemarketingo, karštosios linijos paslaugų, telefoninio mokymo, klientų pritraukimo, klientų aptarnavimo, užsakymų ir užsakymų priėmimo, skolų išieškojimo ir pašto srityse.
... ciklo metu. ir klientų reaktivacija; Lead generavimas; Lead valdymas; Susitikimų planavimas ir pardavimų valdymas; Dalyvių aktyvavimas; El. pašto ir paieškos sistemų rinkodara; Duomenų bazės paslaugos ir CRM; Paslaugų linijos; Pagalbos centras; Skambučių centro konsultacijos; Stabilus dydis tiesioginio marketingo srityje Vokietijos rinkoje; Operatyvi pardavimų parama; Mūsų integruoti sprendimai gerokai viršija tradicinį skambučių centro / tiesioginio marketingo požiūrį; Inovatyvus rinkodaros mišinys suteikia reikšmingą, juntamą pridėtinę vertę.
Vokietija, Grafschaft
Vokietija, Friedrichshafen
Populiarios šalys šiai paieškos frazei

europages programėlė yra čia!

Naudokite mūsų patobulintą tiekėjų paiešką arba kurdami užklausas naudokite naują „europages“ programėlę pirkėjams.

Atsisiųsti iš „App Store“

App StoreGoogle Play