Turkija, Izmir
...teikdami realaus laiko atnaujinimus, interaktyvias patirtis ir tikslines reklamas. Jų universalumas leidžia greitai keisti turinį, todėl jie idealiai tinka laiko jautrioms akcijoms ir sezoninėms kampanijoms. Integruodami skaitmeninius ekranus į savo POS strategiją, mažmenininkai gali sukurti modernią, įtraukiančią apsipirkimo patirtį, kuri skatina pardavimus ir stiprina prekės ženklo tapatybę.
...Gregousa siūlo specialiai sukurtą paslaugą, kad sustiprintumėte savo įmonės identitetą ir efektyviai atstovautumėte savo prekės ženklą. Mūsų profesionalūs dizaineriai kruopščiai dirba, kad sukurtų unikalius ir įspūdingus dizainus, atspindinčius jūsų prekės ženklo vertybes, misiją ir viziją. Siūlome plačią įmonės identiteto strategiją, pradedant logotipo dizainu, spalvų palete, tipografijos...
Turkija, Beyoglu
2011 metais įkurta Silver LED, kuri yra svarbiausia LED platforma Turkijoje, visada teikė didelę reikšmę prekės ženklo žinomumui, vykdydama LED strategiją kartu su savo partneriais. Jos įkūrėjas Alaaddin Akkaya jau seniai dirba šioje srityje. Mūsų tikslas – pasiūlyti moderniausius, novatoriškus ir kokybiškus sprendimus visų dydžių vidaus ir lauko apšvietimui inžinieriams, architektams ir verslo...
Turkija, Izmir
... reikalavimų rėmuose, gamybos proceso vykdymas pagal kūrybinę strategiją, kūrybinių idėjų įgyvendinimas su tinkamais sprendimais. Prekės Ženklo Kūrimas Prekės ženklo pozicionavimas pagal rinkos sąlygas ir tikslinę auditoriją. Visi komunikacijos veiksmai, skirti prekės ženklui, turi būti vykdomi pagal nustatytą strategiją ir prekės ženklo tapatybę. Medijų Planavimas ir Pirkimas Medijų planavimas, siekiant...
Turkija, Istanbul
... mezginiai, sportiniai drabužiai. Suknelė, bliusonė, marškiniai, sijonas, švarkas, paltas, lietpaltis, trenchcoat, kelnės, liemenė, marškiniai, polo marškiniai, sportiniai kostiumai. 2014 metais Enerteks taip pat išplėtojo savo augimo strategiją prekės ženklo valdyme ir sukūrė savo moteriškų drabužių mados prekių ženklus BLAGO ir ELU. Abu prekių ženklai buvo sukurti remiantis mados ir kokybės orientuota kultūra.
... teikdami prioritetą klientų pasitenkinimui. Mes tiekiame savo produktus vartotojams su savo prekės ženklu į parduotuves, esančias daugelyje Europos šalių ir miestų. Be savo prekės ženklo, taip pat turime privačią etiketę gerbiamoms parduotuvių grandinėms Europoje.
Turkija, Izmir
DAYSİL nustatyta augimo strategija remiasi automobilių ir silikono technologijų srityje sukaupta patirtimi ir žiniomis, siekiant jas pritaikyti įvairiose srityse ir praturtinti produktų portfelį inovatyviais produktais. Pirmasis žingsnis šiuo keliu yra AEROFLEX prekės ženklo membraninių difuzorių produktų kūrimas. AEROFLEX siekia tapti technologijas kurianti, inovatyvi ir rinkai kokybę teikianti...
Turkija, Bayrampasa / Istanbul
... klientams. Doğuş Kalıp kasmet didina savo gamybos ir pardavimo pajėgumus ir siekia užtikrinti paslaugų kokybę visame pasaulyje per savo atstovų ir distributorių tinklą. Be to, ji toliau didina prekės ženklo žinomumą eksportuodama į 37 skirtingas šalis.
...planavimas, veiksmas, optimizavimas ir ataskaitų teikimas. Šios strategijos dėka mes padedame jums pasiekti savo tikslus skaitmeninės rinkodaros srityje nuo pat pirmo momento. Naudodami Google Adwords ir Facebook reklamas, mes didiname jūsų prekės ženklo galią, pasiekdami tinkamas auditorijas su tinkamais taikymų metodais. Nors šiandien internetinė reklama leidžia lengvai pasiekti plačias auditorijas...
Turkija, Istanbul
...siekdama patenkinti pasaulinių vartotojų poreikius ir užtikrinti geriausią našumą tarp Zilan ir klientų. Zilan šiuo metu gavo visus technologijų sertifikatus, naudojamus visame pasaulyje. Prekės ženklo strategija: Zilan pasaulinė prekės ženklo strategija siekia pozicionuoti įmonę kaip tarptautinį prekės ženklą.
Turkija, Istanbul
...Prekės ženklo strategija Grafikos dizainas & Kūrybinis saugos rinkinys Tinklalapio dizainas & Programinė įranga & Mobilioji programa SEO optimizavimas Įtakos rinkodara Socialinės žiniasklaidos valdymas Skaitmeninė rinkodara...
Turkija, Istanbul
... Investuotojo Konsultavimą ir sujungia vietinius bei užsienio klientus ir plėtotojus. Namų Investuotojas konsultuoja būsto projektų įmones apie užsienio rinkas, rinkos struktūrą ir padeda su jų komunikacijos tinklu. Namų Investuotojo vaidmuo visame procese, tiek vietiniu, tiek užsienio lygiu, yra tirti galimybes įkurti pardavimo ir rinkodaros tinklą bei atlikti tyrimus dėl rinkodaros prekės ženklo...
... naujo charakterio atradimas, su kuriuo galima bendrauti ir suprasti. Prekės ženklo tapatybė ir strategija. Mūsų darbai stovi rinkos lentynose ir kalba su vartotojais visame pasaulyje. 24 apdovanojimai, laimėti mūsų kūrybinės vizijos, yra paskata mūsų būsimam darbui.
...Ankara Reklam Tabela Pleksi sektoriuje siūlo naujausią produktų asortimentą, naudodama pažangiausias technologijas ir įrangą, teikdama pasaulinio lygio kūrybinius sprendimus savo klientams. Ankara 333 Reklam Tabela pleksi etiketės spausdinimo srityje, remdamasi profesionalia komanda, žengia link lyderio pozicijos reklamos sektoriuje. "Kiekviena reklama yra ilgalaikė investicija į prekės ženklo...
Turkija, Beylikdozu
... • Prekės ženklo ir marketingo strategijos kūrimas • Marketingo sprendimai • Rinkos tyrimai • Konkurencijos analizė • Srauto analizė ir kontrolė • Strateginiai viešųjų ryšių patarimai • Tikslios auditorijos profiliavimas • Klientų santykių gyvavimo ciklas • CRM konsultacijos 02. Skaitmeninis marketingas • Konversijų optimizavimas • Google/YouTube reklamos valdymas (Google partneris) • Facebook/Instagram...
... grybų gamybos ir perdirbtų grybų produktų srityse, siekdami viršyti savo metinius tikslus. Pasiekę užsibrėžtą tikslą, planuojame sukurti regioninius ir šalies atstovus, kad galėtume pasidalinti savo prekės ženklo verte su jais, tai yra mūsų ilgalaikiai tikslai.
Turkija, Istanbul
...Idealimaj Communication & PR nuo 2009 metų remia verslo partnerius siekiant jų prekės ženklo įvaizdžio strategijos. Mūsų įmonė savo klientams teikia pridėtinę vertę, orientuotą į strategiją ir kūrybiškumą. Idealimaj Communication & PR tiki, kad būtina būti žingsniu priekyje konkurentų, taikant prekės ženklo diferenciacijos strategiją. Inovatyvios idėjos pateikiamos klientams, remiantis...
Turkija, Istanbul
... kūrimui, atsižvelgiant į „klientui orientuotą“ požiūrį į klientų poreikius, atitinkančius besikeičiančius reikalavimus, siūlo pasaulinės klasės produktus. TUNAY COLLECTION, kuri sparčiai auga vyrų drabužių sektoriuje, sustiprino savo pasaulinės mados suvokimą, pozicionuodama savo prekės ženklo strategiją kaip „gera kokybė, protinga kaina“. 100% Turkijos kapitalo TUNAY COLLECTION; dizainas, gamyba, pardavimas ir aptarnavimas po pardavimo visose verslo procesuose, derindama kokybę su protingos kainos strategija, siekia patenkinti kokybės paklausą už prieinamą kainą ir tapti nuolatiniu prekės ženklu.

europages programėlė yra čia!

Naudokite mūsų patobulintą tiekėjų paiešką arba kurdami užklausas naudokite naują „europages“ programėlę pirkėjams.

Atsisiųsti iš „App Store“

App StoreGoogle Play