Turkija, Istanbul
... auditoriją, padidinti pardavimus ir gauti daugiau srauto. Mes orientuojamės į auditoriją įvairiose reklamos platformose, įskaitant socialinę mediją ir Google Adwords, ir siūlome profesionalią ataskaitą apie rezultatus, optimizuodami jūsų skelbimus sėkmei. Taip pat siūlome prekės ženklo ir tapatybės dizaino paslaugas, kad klientas matytų jūsų versle ne tik pavadinimą, bet ir jausmų, vizualų ir...
Turkija, Istanbul
... projektą. Tikslinė auditorija - tai mažos ir vidutinės įmonės iš 160 pasaulio šalių, taip pat holdingai, kuriuos ji nori sujungti po vienu pavadinimu ir sukurti portalą, kuris paverčia verslo pasaulį virtualiu. Profilio puslapis, kuriame yra visų pasaulio įmonių informacija, rodo paieškos vykdytojams santrauką ir reikiamą informaciją. Be bendros informacijos apie įmonę, siekiama geriau pristatyti...
Turkija, Istanbul
... taip pat kuriame kolekcijas, atitinkančias mūsų dirbamų prekių ženklų tikslinę auditoriją, prekės ženklo dvasią ir kainų politiką. Atsižvelgdami į dabartinius rinkos poreikius ir tendencijas, taip pat ruošime specialias kolekcijas.
Turkija, Ankara
Haberakar atstovai teigia, kad jie sugebėjo greitai išsiskirti iš tūkstančių didelių ir mažų naujienų svetainių ir pasiekti ištikimą lankytojų auditoriją, laikydamiesi skirtingos krypties. Jie pabrėžia, kad tenkina Turkijos žmonių poreikį gauti naujienas, taip pat tapo alternatyva ieškant kokybiškos informacijos švietimo, kultūros, meno, istorijos, mokslo ir technologijų, sveikatos srityse...
Turkija, istanbul
Wonder Promosyon komanda, kiekvienas savo srityje patyręs ir profesionalus, nuo pat įkūrimo dienos kasdien kuria vis kūrybiškesnius darbus. Su kokybiškos paslaugos supratimu ir efektyviais bei įsimintinais rinkodaros metodais siekiame pasiekti jūsų tikslinę auditoriją kuo tiksliau, tinkamiau ir greičiau. Suprasdami, kad reklama reikalauja gebėjimo žvelgti iš plataus kampo, vertinti klientų...
Turkija, Izmir
Promocijos yra įrankiai, kuriais įmonės reklamuoja save, savo produktus ar paslaugas, siekdamos pasiekti plačią auditoriją. Promocijos reklamos ir skatinimo priemonės pastaruoju metu tapo vis įvairesnės. Tai yra būdas, kai ant produktų, kurių žmonės gali prireikti bet kuriuo metu, uždedama įmonės reklaminė informacija ir jie pateikiami klientams kaip dovana. Atsižvelgiant į dabartinę konkurencinę...
Turkija, Istanbul
... tikslinę auditoriją. Pasirenkant tikslinę auditoriją, reikia užduoti teisingus klausimus ir ieškoti teisingų atsakymų. Nustatę tikslinę auditoriją, turėtumėte analizuoti, kokie kanalai yra lengviausiai pasiekiami šiai auditorijai. Remiantis tuo, turėtų būti nustatytas pranešimo turinys ir jis turėtų būti parašytas kalba, kuri kreipiasi į tikslinę auditoriją. Spaudos pranešimas turi aiškiai ir tiksliai perteikti norimą žinutę, būti nuoseklus ir suprantamas.

europages programėlė yra čia!

Naudokite mūsų patobulintą tiekėjų paiešką arba kurdami užklausas naudokite naują „europages“ programėlę pirkėjams.

Atsisiųsti iš „App Store“

App StoreGoogle Play