Prancūzija, La Guerche De Bretagne
Mes siūlome keleivių transporto paslaugas vidutiniais ir ilgais atstumais visoje Prancūzijoje ir tam tikrose Europos šalyse. Taip pat siūlome savo transporto priemonę su vairuotoju privačioms ekskursijoms Prancūzijoje, nepriklausomai nuo regiono (patogus sedanas, oro kondicionierius, odinis apmušalas, tamsinti langai). Štai mūsų pristatymo nuoroda: https://youtu.be/3n4bhXNuAlA Mūsų vairuotojai ...
Prancūzija, Agey
3D virtualių turų kūrimas nekilnojamojo turto, įmonių, muziejų ir turistinių vietų. Tai yra padaryti matomą internete bet kokį pastatytą turtą, nesvarbu, ar jis yra privatus, ar viešas. 3D virtualus turas atspindi namo, gamybos vietos ar parodų salės skaitmeninį dvynį. Jis taip pat veikia turistinėse vietose ar muziejuose su edukaciniais ir mokomaisiais įrankiais bei integruotais interneto reklamo...
Graikija, Thessaloniki
...Alyvuogių Aliejaus Muilas Apvalioje Metalinėje Dėžutėje su Dangteliu - Suvenyras - turistiniai daiktai alyvuogių aliejaus muilas apvalioje metalinėje dėžutėje su dangteliu...
Prancūzija, Fondettes
... peržiūrėti mūsų įvairias sieninių žemėlapių kategorijas. Išsami informacija - Išsamus visų savivaldybių indeksas - Išvažiavimai, poilsio aikštelės ir išvažiavimo numeriai - Aukštis po tiltu ir svorio apribojimai - Nepraleidžiami turistiniai objektai - Išryškintos savivaldybės, kurias verta aplankyti - 8 turistiniai ženklai, pažymėti logotipais (Mėlynoji vėliava, Gražiausi Prancūzijos kaimai, Menų ir istorijos miestas ir kt.) - Pagrindiniai vaizdingi maršrutai...
...Pergalvoti lankytojų patirtį ir jų kelionę naudojant technologijas dabar patraukia klientus, kurie dažnai yra itin prisijungę ir vis labiau reiklūs. Išplėstinė realybė sukuria naujas empirinės patirties formas ir siūlo platų inovacijų spektrą, kad sukurtų nepaprastas patirtis. Muziejai, turistiniai objektai: pagerinti lankytojų patirtį Nenuostabu, kad šiuolaikiniai keliautojai nebe nori...
Albanija, Tirana
... pervežimą ir VIP paslaugas. Mūsų pagrindinė strategija yra teikti vertę ir klientų pasitenkinimą. Mūsų paslaugos: Ekskursijos su gidu, sausumos ekskursijos ir turistiniai objektai, Sausumos kelionių paketai su kelionėmis, Individualizuota ekskursija su ypatingu dėmesiu grupėms ir FIT, Viešbučių rezervacija grupėms ir FIT, Lydimas profesionalaus gido ir vertėjų paslaugos, Atostogų ir laisvalaikio veiklų organizavimas paplūdimyje, Pervežimai ir transportas su patyrusiais vairuotojais, VIP individualizuotų paslaugų vietos.
Belgija, Brugge
Walwyck reiškia apjuostą rajoną, kas labai tinkama, nes viešbutis yra vienoje iš seniausių šios viduramžių miesto dalių, vos 250 m nuo Halletorn ir Didžiosios rinkos Brugge. Walwyck Suites yra šalia esantis ponų namas, kuriame siūlome jums 3 šviesius kambarius. Renovuotame pastate, kuris datuojamas 16 amžiumi, rasite ramybę žaliajame, gyvenamajame rajone. Su šia strategine vieta, viską rasite po ranka. Visi turistiniai objektai, muziejai, bažnyčios, parduotuvės, Reitjes ir senamiestis, kuris neabejotinai įtikins jus apie šlovingą praeitį.
Bulgarija, Samokov
... ir Maricos upės slėnį, bei virš jos iškilusias Zavrachitsa ir Yasnik viršūnes. Apatinio slėnio slenkstis matomas ir x. Zavrachitsa. Kaip kaimyniniai turistiniai objektai: - x. Musala - 2.30 val. - x. Marica - 1.30 val. - x. Zavrachitsa - 2.30 val. Takeliai yra pažymėti. Išvykimo vietos: 1. Borovec - 2.40 val. pažymėtas takas. 2. Sitnyakovo keltuvas - 0.20 val. ir dar 1.00 val.
Ispanija, Girona
Turistiniai nuomojami objektai Gironoje Turizmo valdymas apartamentuose, butuose, studijose ir namuose Gera valdymo praktika yra labai svarbi, norint išnuomoti savo turistinį turtą kokybiškiems svečiams. Teikiame įvairias paslaugas. Siūlome turistinių nuomojamų objektų valdymo paslaugas. Susisiekite su mumis, kad galėtume kuo greičiau pasiūlyti savo paslaugas.
Prancūzija, PARIS
Įsikūręs Paryžiaus širdyje, mūsų viešbutis Park Hyatt Paris Vendôme atsiveria į prestižinę Rue de la Paix, kuri jungia Vendôme aikštę su Garnier opera. Concorde aikštė, Elysėjaus laukai, Luvras ir Orsė muziejus taip pat yra pagrindiniai turistiniai objektai aplink viešbutį. Mūsų boutique viešbutis Paryžiuje turi 158 kambarius, įskaitant 40 prabangių apartamentų, kuriuos sukūrė Ed Tuttle. Park...
Prancūzija, Paris
Arenametrix yra SAAS (Programinė Įranga Kaip Paslauga) sprendimas, sukurtas kultūros ir sporto organizacijoms (teatrai, operos, festivaliai, koncertų salės, gamybos įmonės, muziejai ir turistiniai objektai, taip pat sporto klubai). Mes padedame kultūros ir sporto organizacijoms išlaikyti ir plėtoti savo auditoriją. Arenametrix leidžia geriau bendrauti su savo auditorija, tiksliai ir asmeniškai...
...biurai, komerciniai pastatai, mišrios paskirties pastatai, gyvenamieji namai, turistiniai objektai, maldos vietos, vyriausybiniai pastatai, sveikatos priežiūros įstaigos ir kt. Pavyzdžiui, mes dirbome Emaar Square Turkijoje, Mandarin Oriental Bodrum viešbutyje, British American Tobacco Stambulo būstinėje ir daugelyje kitų projektų Turkijoje bei kitose šalyse mūsų vertinamiems klientams. Maloniai...
Populiarios šalys šiai paieškos frazei