...Ar tai būtų paprastas veiksmas, ar sudėtingos CRM sprendimai, RDSL siūlo jums galimybę valdyti savo klientųsantykių veiksmus.
Klientų santykiai yra būtini verslo sėkmei.
...Išbandykite nemokamai ir be įsipareigojimų visapusišką sprendimą kirpykloms ar kitoms institucijoms: tvarkaraščio ir rezervacijų valdymas, klientųvaldymas, mokėjimai, apskaita, neribota mokymai.
... valdymas prisideda prie klientų pasitenkinimo ir lojalumo didinimo, kas yra būtina ilgalaikei įmonės augimui. Be to, tai suteikia vertingą galimybę tobulinti produktus ir paslaugas, atsižvelgiant į klientų atsiliepimus. Tai leidžia įmonėms išlikti konkurencingoms ir atitikti vis didėjančius vartotojų lūkesčius.
Gamybos įmonės ir tos, kurios turi sudėtingas tiekimo grandines, susiduria su vis didesniais sutrikimais, kuriuos sukelia, be kita ko, pasiūlos ir paklausos pokyčiai, makroekonominiai svyravimai, įvairios vyriausybinės paskatos ir nepaprasti įvykiai. Šie veiksniai daro įmonių ir pramonės pagrindus nestabilius.
Istoriškai sukurtos būti efektyvios, tiekimo grandinės veikė puikiai... tam tikrą laiką...
...Turinio rinkodara yra esminis elementas jūsų matomumo strategijoje tiek internete, tiek už jo ribų. Ji leidžia B2B rinkoje veikiančioms įmonėms, sudarytoms iš profesionalų, generuoti kvalifikuotą srautą, nustatyti savo ekspertizę ir pritraukti potencialius klientus. Taip pat ji prisideda prie esamų klientųsantykių stiprinimo.
Įkurta 2015 metais, Isabelle Nadolny, isa-dir.com siekia suteikti reikiamą perspektyvą užimtiems ir/arba konkurentams verslininkams.
Jums reikia ekspertizės, prieinamos išteklių, norite sutaupyti laiko, gauti pranašumą. Sustiprinti jūsų veiklą – tai mano darbas!
... kiekybinio duomenų rinkimo tipas, kuris gali papildyti kokybinį auditą. Mes pateikiame jums ataskaitą apie jūsų stipriąsias ir silpnąsias puses, su klientų pateiktais paaiškinimais. Mes pateikiame seriją rekomendacijų, kaip pagerinti klientų pasitenkinimą. Tai idealiai gali vykti barometro forma (metinė arba rečiau).
Paslaptingi vizitai
Šis požiūris gali padėti suprasti, kurios klientųsantykių dalys turi būti tobulinamos. Mes lankome jūsų parduotuves ar prekystalius, skambiname jūsų klientų aptarnavimo centrams, jūsų po pardavimo paslaugoms, remdamiesi objektyviu matavimu.
...Kaip renginių agentūra, specializuojanti verslo turizme, mes padedame savo klientams organizuoti jų įmonių renginius, siekdami sumažinti jų anglies dioksido pėdsaką (seminarai, kongresai, komandos formavimo renginiai, iškilmingos vakarienės, apdovanojimų ceremonijos, naujų patalpų atidarymai, gimtadieniai, produktų pristatymai, klientųsantykių operacijos, kalėdų eglutės...).
Dėl daugiau nei 20...
... vietą.
- Pardavimo ir derybų technikos: Išmokite geriausias praktikas, kaip užbaigti pardavimus ir sėkmingai derėtis.
- Klientųsantykiųvaldymas: Vystykite įgūdžius, kad galėtumėte valdyti ir išlaikyti savo klientus.
E-mokymosi privalumai
Lankstumas: Mokykitės savo tempu, turėdami prieigą 24 valandas per parą, 7 dienas per savaitę.
Interaktyvumas: Pasinaudokite interaktyviais kursais su realaus laiko vertinimais.
Asmeninė parama: Gaukite pagalbą iš ekspertų mokytojų.
...BTS MCO turėtojas gali prisiimti komercinės komandos atsakomybę ir vykdyti labai įvairias funkcijas, tokias kaip:
Komandos valdymas
Prognozavimas ir rezultatų vertinimas
Tikslo nustatymas
Pelningumo skaičiavimas
Klientųsantykiųvaldymas
Produktų ir paslaugų pasiūlos valdymas
Veiklos
1. Komercinės vienetų valdymas (KV)
komandos valdymas
komercinės vienetų valdymas
projekto valdymas
2. Klientųsantykiųvaldymas
pardavimas
paslaugų santykių plėtra
klientų lojalumo didinimas ir srauto kūrimas į komercinį vienetą...
... priėmimas
Mūsų puikiai dvikalbės anglų kalba priėmimo darbuotojos su tokiu pačiu profesionalumu pasitiks jūsų užsienio kontaktus.
- Klientųsantykių išorinis valdymas
› priėmimo numeriai (0.800...):
Galime pasiūlyti valdyti telefoninį priėmimą žaliuoju, mėlynuoju ar indigo numeriu, visų tipų užduotims. Taip pat galime suteikti šiuos skirtingus numerius, kurie padės pagerinti jūsų įmonės įvaizdį ir išlaikyti klientus.
› Karštoji linija – klientų aptarnavimas – 1-o lygio pagalbos centras:
Jūsų skambučių valdymas...
... klasifikavimas
-> Klientų sąskaitų sekimas
Pirkimų valdymas
-> Pristatymo kvito/faktūros suderinimas
-> Grafiko sudarymas ir stebėjimas
-> Mokėjimų paruošimas
Santykiai su suinteresuotomis šalimis
-> Santykių su tiekėjais valdymas
-> Klientųsantykiųvaldymas
-> Santykiai su mokesčių administracija ir socialinėmis institucijomis
-> Jūsų banko kontaktinis asmuo...
...Mažmeninė prekyba ir Distribucija, Aukštosios technologijos, Vartojimo prekės, Farmacija ir Sveikata, ..
- Verslo valdymo įgūdžiai: techninių ir funkcinių konsultantų komanda su specifinėmis verslo kompetencijomis > Tiekimo grandinė, Gamyba, Finansai, Žmogiškieji ištekliai, Pardavimai ir Rinkodara, Kokybė, Projektų valdymas, BI ir Analitika.
- Inovacijos: GMAO, Transporto valdymo sistema, Mobilumo ir sekimo sistemos, Gamybos vykdymo sistema, ..
- Referencijos: Safran, Schlumberger, Caterpillar, Unilever, Henkel, Actia, Air Liquide, Orange, ..
... rinkodara, coreg, afiliacija), jūsų medijų kampanijų platinimui (socialiniuose tinkluose, display, prekės turinys, įtakos rinkodara), jūsų lojalumo ir CRM santykių planui (klientų duomenų bazės valdymas), techniniam ir grafiniam palaikymui (integruotas studija), arba strateginiam konsultavimui ir rėmimui (vidiniai konsultantai, kurie padės valdyti jūsų projektą). Nesvarbu, ar esate mažoji ir vidutinė...
...atitinkantį investicijų tikslus. Finansavimo, žmogiškųjų išteklių rizikų valdymas,…• Teisinė ir mokesčių struktūra turto. Teisininkų, notarų, turto konsultantų, buhalterių koordinavimas, siekiant nustatyti geriausias struktūras, kad būtų išlaikyta optimali organizacija besikeičiančioje aplinkoje. • Administracinė parama: taip pat rūpinamės klientų šeimų kasdienės veiklos valdymu: - privatus sekretoriatas, archyvavimas ir saugus keitimasis, skaitmeninė seifas, asmens duomenų apsauga, administracija, draudimas, kasos valdymas, konsjeržas.
...1993 metais įkurta skaitmeninių paslaugų įmonė ASI padeda viešosioms ir privačioms organizacijoms, mažoms ir vidutinėms įmonėms bei dideliems grupėms jų skaitmeninėje transformacijoje per 4 pagrindines ekspertizės sritis:
Klientųsantykių transformacija:
CRM ir rinkodaros priemonės / Klientų patirtis / Verslo duomenų vertė
Kolektyvinė intelektas:
Vidaus komunikacija / Bendradarbiavimas ir...
... išieškojimą vykdo mūsų partneriai antstoliai. Tokios įmonės kaip jūsų dažnai susiduria su sunkumais, kad gautų mokėjimus iš tam tikrų klientų, kurie patiria finansinių sunkumų. Skolų išieškojimo valdymas yra svarbus jūsų įmonės sektorius.
... MUC), CQP pardavimų ir prekybos srityje. BTS MCO tikslas - parengti klientų vadybininkus, pardavimų administratorius, prekių vadybininkus, parduotuvės direktorius. Ši programa trunka 2 metus ir remiasi įgūdžių, tiesiogiai pritaikomų profesiniame pasaulyje, įgijimu: komercinės santykiųvaldymas, komercinė komunikacija, vadyba, teisė, ekonomika, užsienio kalbos. Baigę mūsų programas, mokiniai turi visas reikiamas žinias, kad optimaliai įsilietų į darbo rinką. Taip pat galima apsvarstyti galimybę tęsti studijas.
...dokumentų valdymas, automatizuoti el. pašto pranešimai,...). Mūsų darbo kokybė leido mums padėti daugeliui profesionalų ir įmonių mūsų regione, kad jie galėtų pasinaudoti naujais skaitmeniniais įpročiais ir integruoti šias technologijas, siekdami pagerinti savo konkurencingumą. Mes padedame įmonėms įgyvendinti marketingo strategiją, leidžiančią pagreitinti jų e-reputaciją ir optimizuoti jų internetinius klientųsantykių procesus. Mes žinome, kaip padėti savo klientams sukurti svetaines, atitinkančias jų įvaizdį, reklamuoti jų produktus ir paslaugas.
FDI yra mokėjimų įstaiga, kurią akreditavo ACPR, ir draudimo tarpininkas, registruotas ORIAS. Mes siūlome sprendimus, leidžiančius įmonėms išorinti finansinių santykių su savo klientais valdymą (mokumo analizė, garantijos nuo nemokumo, sąskaitų faktūrų išrašymas, įplaukos, priminimai, skolų išieškojimas ir, jei reikia, ginčų ir teisminių procesų valdymas). Veikiame daugiau nei 30 šalių, per 9 FDI...
... valdymo sistema.
- Finansų valdymas: priešapskaitos sistema, faktūrų išrašymas, išlaidų ataskaitos ir pinigų srautų valdymas.
- Klientųsantykiųvaldymas: CRM, galimybių valdymo sistema, bilietai ir rinkodara.
- Įmonės valdymas: veiklos valdymas, darbuotojų valdymas, žmogiškieji ištekliai ir mokymai.
Atnaujinimai atliekami reguliariai, suteikiant naujų funkcijų.
Mūsų tikslas yra pašalinti visas pasikartojančias užduotis, kad įmonės galėtų sutaupyti laiko.
Jei norite gauti daugiau informacijos, nedvejodami susisiekite su mumis arba apsilankykite mūsų interneto svetainėje.
... tikra pridėtinė vertė. Draugiškumas, klausymasis, klientųsantykiųvaldymas yra neatsiejami nuo siūlomų produktų kokybės.
Remdamasi savo patirtimi ir praeitimi, įmonė šiandien pradeda savo plėtrą su nauja dinamika.
Įgyvendinamos naujos veiklos metodikos, nauji darbo būdai, siekiant atverti naujas veiklos sritis, susijusias su technologiniais ir aplinkos pokyčiais bei inovacijomis.
Tai, ką įmonė pirkdavo visur Europoje, tampa regioniniu ir aplinkos iššūkiu, pabrėžiant vietinę gamybą.
Įmonė FHONE, įsikūrusi netoli Monpeljė, yra specializuotas skambučių centras, teikiantis šias paslaugas:
- klientųsantykių išorinis valdymas
- išorinis sekretoriatas
- nuotolinis atvykstančių skambučių valdymas
- komercinė telemarketingas
Mūsų veikla yra klientų santykiai. Jūsų poreikiams siūlome paprastą, ekonomišką ir be jokių apribojimų sprendimą – tai mūsų ambicija.
Jei turite daug...