• europages
  • >
  • ĮMONĖS – PREKIŲ TIEKĖJAI – PASLAUGŲ TIEKĖJAI
  • >
  • crea

Rezultatai

Crea - Gamintojas - Prancūzija

PrancūzijaGamintojas
  1. CRÉA PLV

    Prancūzija

    Įmonė CRÉA PLV, – tai Fabbricante/ Produttore, veikianti Reklama prekybos taškuose pramonės šakoje. Įmonė įsikūrusi Valff, Prancūzija.

  2. CREA PIERRE

    Prancūzija

    Įmonė CREA PIERRE, – tai Fabbricante/ Produttore, veikianti Čerpės ir grindinys - įmonės pramonės šakoje. Įmonė įsikūrusi Yevre La Ville, Prancūzija.

  3. CREA COMPOSITE

    Prancūzija

    Įmonė CREA COMPOSITE, – tai Fabbricante/ Produttore, veikianti Sporto prekės pramonės šakoje. Ji taip pat veikia Sporto salių ir fizinio lavinimo įranga ir reikmenys, Sklandymas - įranga ir reikmenys, Turistinio žygio įranga, Vandens sporto šakos - įranga, Sporto salių ir fizinio lavinimo įranga ir reikmenys, Sklandymas - įranga ir reikmenys, Turistinio žygio įranga, bei Vandens sporto šakos - įranga pramonės šakose. Įmonė įsikūrusi Le Longeron, Prancūzija.

  4. COCO CREA

    Prancūzija

    Įmonė COCO CREA, – tai Fabbricante/ Produttore, veikianti Drabužiai, vaikams ir kūdikiams pramonės šakoje. Įmonė įsikūrusi L'ile Saint Denis, Prancūzija.

  5. CREA-MECANIQUE SARL

    Prancūzija

Office Building Outline icon
Puslapis jūsų verslui
Jūs tai matote? Jūsų potencialūs klientai taip pat Prisijunkite prie mūsų ir būkite matomi europages svetainėje
  1. FRANCE BEAUTE INDUSTRIE

    Prancūzija

    Verified by europages badge

    By promoting moortherapy, Rémy Laure offers an innovative response to aesthetic concerns relating to the environment. Moortherapy draws on the unique benefits of the earth to balance the skin and restore its original beauty. The company sells natural products made from minerals, designed to care of your skin. The pioneering company marked the sector in 1971 with the launch of the black mask. Rémy Laure made a name for itself as a trailblazer by using trace elements and minerals in its products. This avant-garde approach bears witness to its constant commitment to embracing the latest scientific developments in order to ensure maximum effectiveness. Rémy Laure therefore positions itself as a company offering a beauty experience combining the richness of nature and progress. Since it was founded, Rémy Laure has appreciated both the technical and, more importantly, the human qualities of its beautician customer base who demonstrate their attachment to the brand through their loyalty. The increasing number of beauty salons selling Rémy Laure products in more than 20 countries confirms the growing interest among women for moortherapy. Present on the beauty and perfumery market since 1921, the same family still manages the company, offering its customers stability, loyalty and quality.