... nuolatinį tobulėjimą, remiantis profesionalumu, entuziazmu ir įsipareigojimu. Mes turime du pridėtinės vertės veiksnius, kurie mus išskiria iš konkurentų: platus ir specifinis paslaugų spektras, tiek valdymo, tiek pramonės aplinkoje, taip pat išskirtinai gera ir įsitraukusi klientų aptarnavimo sistema.
Vokietija, Berlin
Norite parduoti savo produktus Prancūzijoje? Pasinaudokite mūsų paslaugomis, pritaikytomis vidutinėms įmonėms. Siūlome jums profesionalią išvaizdą prancūziškai kalbančiame internete už patrauklias kainas. Prisitaikome prie jūsų poreikių: lydime jus nuo virtualios interneto svetainės iki realaus klientų aptarnavimo ir dalijamės savo patirtimi vokiečių-prancūzų bendradarbiavime.
Vokietija, München
Viskas Išskirtina! AKZEPTA Group. Įmonė Akzepta ne tik siūlo puikų skolų išieškojimo paslaugą, bet ir yra tvaraus klientų aptarnavimo pionierė.
Vokietija, Traunstein
Viskas Išskirtina! AKZEPTA Group! Įmonė Akzepta ne tik siūlo puikias skolų išieškojimo paslaugas, bet ir yra tvaraus klientų aptarnavimo pionierė.
Italija, Cordenons
...kad ji gali patenkinti klientų poreikius, gamindama individualius betono gaminius. Nuo 1985 metų organizuoja konferencijas ir seminarus nuotekų valymo tema ir yra išleidusi keletą techninių vadovų, kurie platinami visoje šalyje. Tarp veiklų taip pat yra konsultacijos aplinkosaugos srityje, nuotekų valymo įrenginių valdymas ir klientų aptarnavimo paslaugos po pardavimo.
...Specializuojamės konsultacijose įmonėms ir verslo mokymuose lyderystės, valdymo, organizacinės efektyvumo, klientų santykių kūrimo, darbuotojų kompetencijų didinimo bei pardavimų ir klientų aptarnavimo efektyvumo gerinimo srityse tiesioginiuose ir telefoniniuose kanaluose (įskaitant skambučių/ kontaktų centrus). Mūsų mokymai pritaikyti klientų ir darbuotojų poreikiams. Atliekant mokymų poreikių tyrimą, naudojame internetines sistemas. Mūsų treneriai veda mokymus praktiniu būdu, jie yra verslo praktikai. Mūsų išskirtinumas yra kokybė ir dėmesys projekto efektyvumui.
Kvietimų centro paslaugos; Klientų aptarnavimo centro paslaugos; Adresų kvalifikavimas; Užsakymų priėmimas; Užsakymų priėmimas; Susitikimų planavimas; Skundų valdymas; Korespondencijos paslaugos; Laiškų paslaugos; Programinės įrangos kūrimas; IT palaikymas; Vartotojų pagalbos centras; Draudimo paslaugos; Dokumentų skaitmeninimas; Išorinių paslaugų teikimas, individualios programinės įrangos kūrimas Windows aplinkoje, duomenų bazių sistemų kūrimas, 24 valandų kvietimų centras, turizmo informacija telefonu ir raštu...
Prancūzija, Quetigny
... ir novatoriškas bei tikslus valdymas. Įmonė NABERTHERM turi pasaulinį aptarnavimo tinklą ir greitą atsarginių dalių tiekimą. NABERTHERM siūlo ne tik plačiausią standartinių krosnių asortimentą. Profesionalus inžinerinis darbas, derinamas su vidaus gamyba, leidžia planuoti ir statyti šilumos apdorojimo sistemas pagal individualius kliento reikalavimus. Sudėtingi šilumos gamybos procesai įgyvendinami naudojant specialiai pritaikytus sistemų sprendimus.
Pilno aptarnavimo reklamos agentūra. Reklamos ir rinkodaros strategijų koncepcijų kūrimas, pardavimų skatinimas, pagrindinių klientų valdymas, įmonės dizainas, fotografijos dizainas, svetainių dizainas, reklamos tekstai, viešieji ryšiai.
Vokietija, Ammerndorf
Visapusiškas paslaugų teikėjas pašto siuntoms ir logistikai, klientų aptarnavimo centras, tiesioginė rinkodara, laiškų spaustuvė, sandėliavimo ir siuntimo logistika, vykdymas, lanksčios saugojimo galimybės, siuntimo valdymas.
Jungtinė Karalystė, Leyland
... analizuoti klientų duomenis ir nustatyti anomalijas bei neefektyvumą vandens vartojime. Tada jis padeda klientams nustatyti tų neefektyvumų priežastis, atlikdamas vietinius patikrinimus. Yra trys sritys, kuriose klientui galima generuoti taupymą: Auditas – Užtikrinti, kad mokesčiai būtų taikomi teisingai ir kad būtų naudojamos geriausios galimos tarifų sąlygos. Valdymas – Nustatyti ir ištaisyti nenormalų vartojimą, o tada stebėti vartojimą, valdant ir prižiūrint tiekimo tinklą. Efektyvumas – Naudoti geriausius prieinamus ekonomiškus vandens taupymo įrenginius.
... daugiau profesionalų. E-komercija E-komercijos kūrimas WordPress / Woocommerce platformoje. Katalogo valdymo ir klientų aptarnavimo paslaugos. Duomenų analizė ir ataskaitos Duomenų analizė, valdymo skydelių ir ataskaitų projektavimas bei kūrimas, leidžiantys jums stebėti situaciją ir priimti informuotus sprendimus. Skaitmeninė reklama Reklaminių kampanijų kūrimas ir valdymas Google Ads, Facebook Ads ir kitose specializuotose platformose.
Dialoginis marketingas, inbound ir outbound leidybos srityje, dokumentų valdymas, pašto siuntimas. Visos tiesioginio marketingo paslaugos leidybos srityje. Skelbimų priėmimas, prenumeratos aptarnavimo paslauga, bilietų pardavimas, telefonų centras, kampanijų valdymas, naujų klientų pritraukimas, klientų grąžinimas, CareCalls, užsakymų priėmimas, rinkos tyrimai, informacinė karštąja linija...
Vokietija, Bamberg
Klientų aptarnavimo paslaugos; Telemarketingas (įeinantis); El. pašto ir užduočių tvarkymas; Pridėtinės vertės paslaugos; Dokumentų valdymas; Laiškų siuntimas; Užsakymų vykdymas; Karštosios linijos ir paslaugų telefonas, Pagalbos centras, Klientų atkūrimas, El. pašto ir užduočių tvarkymas, Dokumentų valdymas...
Telekomunikacijų paslaugos, Išoriniai, Vidiniai, Telefonų pardavimas, Pardavimai, Skambučių centro paslaugos, Pagalbos tarnyba, Klientų aptarnavimas, Verslo procesų valdymas. Klientų aptarnavimo srityje teikiamos paslaugos apima dialogui orientuotas priemones, tokias kaip telefonas, el. paštas ir internetas. cca24 yra modernus išorinių paslaugų teikėjas, siūlantis individualius visapusiškus sprendimus užsakovams ir klientams - įskaitant visą procesų grandinę. Tai apima veiklas, tokias kaip klientų konsultavimas, užkulisių paslaugos, klientų atgavimo procesai ir pardavimų užduočių valdymas.
... valdymas, programinės įrangos kūrimas su Cont@xt®, pilno aptarnavimo internetinės apklausos Internetinės apklausos, ar tai būtų klientų ar darbuotojų apklausos, 360° atsiliepimai ar vadovų vertinimas, jums reikia rezultatų greitai ir aukštos kokybės. Nuo konsultacijų iki įgyvendinimo ir vykdymo bei jūsų apklausų projektų analizės. Mes esame jūsų patikimas pilno aptarnavimo partneris. Verslo procesai...
Vokietija, Weiden i.d.OPf
... centro programinė įranga; atsakymų apdorojimas; užsakymų priėmimas visame pasaulyje; adresų kvalifikavimas; naujų klientų pritraukimas; susitikimų derinimas; senų klientų aktyvavimas; visiškas išorinis paslaugų teikimas; skambinimo programinė įranga; B2B programinė įranga, internetiniai katalogai, portalai, bendruomenės, Java, .Net, XML, mobiliosios sprendimai, paslaugų valdymas, talpinimas savo...
Populiarios šalys šiai paieškos frazei

europages programėlė yra čia!

Naudokite mūsų patobulintą tiekėjų paiešką arba kurdami užklausas naudokite naują „europages“ programėlę pirkėjams.

Atsisiųsti iš „App Store“

App StoreGoogle Play