Belgija, Kortemark
Vulsteke Įmonių Pastatai atstovauja apgalvotiems verslo pastatams. Mes klausomės jūsų pageidavimų ir įgyvendiname juos išsamiai parengtame koncepte. Jūsų pastatas bus statomas iš betono ir plieno konstrukcijų, kurios gaminamos mūsų pačių dirbtuvėse. Dėl to galime nuolat užtikrinti optimalią kokybę. Vulsteke Įmonių Pastatai mąsto kartu su jumis! Mes statome jums remdamiesi principu: vienas kontaktinis asmuo, viena konsultacija. Jūs visada konsultuojatės su tais pačiais žmonėmis, taip jūsų brangus laikas yra optimaliai išnaudojamas.
Belgija, Grace-hollogne
Sherwood yra įmonių IT sprendimų tiekėjas. IT partnerystė yra mūsų specializacija. Mūsų veikla apima partnerio palaikymą visame jo IT kelyje: nuo poreikių nustatymo iki kasdienio programų stebėjimo, taip pat vartotojų mokymo ir įrangos diegimo. Mūsų pagrindinis rūpestis yra suprasti mūsų pašnekovo IT poreikius ir plėtros projektus.
Italija, Rm-Roma
Divingustare by winelovers atstovauja ir platina daugiau nei 20 vyno, prosecco ir šampano įmonių Romoje, provincijoje ir Lazijoje. Tai yra išskirtinis Jean Pierre Delong šampano namų atstovas Italijoje. Divingustare taip pat yra parodų salė, kurioje eksponuojamos ir parduodamos visos vyno, prosecco ir šampano įmonės.
Vokietija, Berlin
... įgyvendinta pagal CI reikalavimus ir pritaikyta konkretiems įmonių restoranų poreikiams. Dėka kamasys, kiniškų gamintojų Pudu Robotics aptarnavimo robotai dabar taip pat įžengia į įmonių restoranus Vokietijoje. Tai tapo įmanoma dėl išskirtinės sutarties tarp kamasys ir DACH regionui atsakingo platintojo DigPanda iš Miuncheno. Be to, kasų ir mokėjimo sistemos, taip pat įvairios skaitmeninės maisto pasiūlos galimybės yra produkto portfelio dalis.
lagerflaeche.de yra Jūsų partneris, kai kalbama apie sandėliavimo erdvių, salių, gamybos plotų, pramoninių plotų, visapusiškų logistikos sprendimų (kontraktinė logistika) ir komercinių sklypų rinkodarą ir paiešką. Įmonėms, kurioms reikia atitinkamos intralogistikos, siūlome mūsų įmonių biržą.
Ispanija, Rivas Vaciamadrid
Ofisų pertvaroms ir stiklams skirtų vinilų gamyba ir montavimas. Dekoratyviniai vinilai sienoms, grindims ir visų tipų paviršiams. 3D iškilių raidžių gamyba iš metakrilato, PVC ir aliuminio. Įmonių transporto priemonių ženklinimas. Ofisų akustinio izoliavimo studija ir dizainas su dekoratyviniais paneliais. Ofisų ir įmonių dekoravimas su įmonės įvaizdžiu. Susipažinkite su visomis mūsų paslaugomis mūsų svetainėje.
Vokietija, Ettlingen
... reputacija tarp klientų. "Bruker" kaip viena iš pasaulyje pirmaujančių matavimo technologijų įmonių ir toliau atlieka tai, ko mūsų klientai iš mūsų tikisi. Mes kuriame pažangiausias technologijas ir novatoriškus sprendimus šiandienos analitikai. Mūsų produktai: • Bioanalizės prietaisai • Cheminės analizės prietaisai • Rentgeno difraktometrai • Rentgeno fluorescencijos spektrometrai • Elektromagnetai • Klijavimo magnetai • Pakėlimo magnetai • Rentgeno detektoriai • Paviršiaus analizės prietaisai...
Ispanija, Barcelona
...Pasinaudokite galimybe nuomoti kabinetą valandomis Barselonoje ir mokėti tik už tas valandas, kurias jį naudojate. Taip pat siūlome įmonių registracijos paslaugas, kad galėtumėte užtikrinti gerą savo verslo įvaizdį. Dalintis socialiniuose tinkluose...
Lenkija, Tarnowskie Gory
Dekoratyvinės keramikos gamykla GOSIA Tarnovskiose Góruose buvo įkurta 1994 metais kaip viena iš nedaugelio tokių profilių įmonių Lenkijoje. Asortimentas apima įvairius gaminius, skirtingus formomis ir spalvomis. Iš esmės asortimentą galima suskirstyti į kelias grupes: sodo dekoras, namų dekoras, taupyklės, kalėdiniai raštai, velykiniai raštai, religiniai atributai, lempų pagrindai ir kompozicijų...
Jungtinė Karalystė, Glasgow
... pirmaujančių vestuvių vaizdo įrašų įmonių Škotijoje, ypač didžiuojamės galėdami suteikti mūsų klientams galimybę nepriklausomai įvertinti mūsų paslaugas. Šiuos atsiliepimus pastebėsite atsiliepimų puslapyje. Klientai gali 'įvertinti iš penkių', kaip mes pasirodėme prieš, per ir po vestuvių.
Amoyachts, jūsų vokiečių partneris jūroje Ibizoje! Norite praleisti savo Ibizos atostogas tikrai prabangiai jachtoje ar burlaivyje? Norite atsipalaiduoti ir leisti sau plaukti po vienišas įlankas turkio spalvos jūroje? Tuomet jūs esate tinkamoje vietoje! Amoyachts, turinti daugiau nei 15 metų patirtį laivų nuomos srityje, yra viena iš pirmaujančių jachtų nuomos ir paslaugų įmonių Ibizoje ir...
Kuriame profesionalų grafikos dizainą ir komunikacijos dizainą reikalaujančiai įmonių kultūrai, arba apsilankykite mūsų internetinėje parduotuvėje, kur galite įsigyti vizualinės meno, meno galerijos kūrinių ar unikalių daiktų.
Belgija, Hoogstraten
Jei norite sukurti naują verslo infrastruktūrą, esate tinkamoje vietoje. Didelių ir mažų įmonių apgyvendinimas yra mūsų specialybė. Biurai, sandėliai ar jų derinys mums nebe paslaptis.
...Kataloguose, brošiūrose, vizitinėse kortelėse, etiketėse ir kituose įmonių reklamos produktuose galite būti tikri, kad serigrafijos spaudos technika suteiks išskirtinių ir kūrybingų dizainų, kurie išsiskirs iš įprastumo.
Ispanija, Termens
Nuo 2004 metų mes tapome viena iš patogiausių, patikimiausių ir prestižiškiausių internetinių vaisių ir daržovių pardavimo platformų. Dėl to tūkstančiai įmonių mus pasirinko kaip savo vaisių ir daržovių tiekėjus. Mūsų sėkmė priklauso nuo to, kad gaunate mūsų produktus jų optimalios brandos metu, o tai galime užtikrinti tik MES, ŪKININKAI, kurie kiekvieną metų dieną esame susiję su daržovių ir vaisių produktais ir žinome, kada produktai yra geriausi jų nuėmimui.
Vokietija, München
...Vokiečių-ispanų advokatų kontora. Pagrindinės sritys: - Vokiečių-ispanų teisė. - Sutartinė teisė - Paveldėjimo teisė - Įmonių teisė - Nekilnojamojo turto teisė - Žemės teisė - Išieškojimas - Investicijos Advokatų kontora Arroyo & Asociados yra vokiečių-ispanų advokatų kontora, įsikūrusi Madride ir Miuncheno. Kontora buvo įsteigta Madride 1988 metais. Mūsų vokiečių-ispanų advokatų komanda, turinti...
Liuksemburgas, Windhof
... savo duomenis, pradedant nuo sudėtingų įmonių lygio sistemų, tokių kaip prijungti pastatai ir atsinaujinančios energijos parkai, iki IoT jutiklių rinkinių iš išmaniųjų namų – ir visa tai per patogią internetinę sąsają. Įkurta 2010 m. ir įsikūrusi Liuksemburge, vyzVoice siūlo įvairias sprendimų, skirtų nekilnojamojo turto, atsinaujinančios energijos, išmaniųjų miestų, duomenų centrų ir pramoninės automatizacijos rinkoms.
... televizijos kanalams, siekiant pristatyti verslą žurnalistine forma. Turizmas: formatas, kuris užfiksuoja turistinius ir aplinkos aspektus tam tikroje vietovėje, teikiantis informaciją apie vietines veiklas, viešbučius, agriturizmus, restoranus, tradicinius produktus. Dokumentinis filmas: Yra žmonių, šeimų ir įmonių istorijų, kurios nusipelno būti įamžintos dokumentiniame filme, sukurtame su liudijimais, nuotraukomis ir archyviniais vaizdo įrašais. Mes kuriame scenarijų, gamybą, režisūrą ir, jei pageidaujama, padedame su televizijos transliacija.
Jungtinė Karalystė, Watford
... autobusų nuomos įmonė, įsikūrusi Watforde, Hertfordšyre. Mes turime ir valdome daugiau nei 30 prabangių autobusų ir mikroautobusų, tinkamų bet kokiai privačiai progai ar įmonių kelionėms. Kai užsakote Met Coach, galite būti tikri, kad bendraujate su tikra autobusų įmone, o ne trečiosios šalies užsakymo sistema. Met teikia autobusų ir mikroautobusų nuomą įmonėms, mokykloms ir privačioms asmenybėms. Mes specializuojamės padedant Londone įsikūrusioms įmonėms transportuoti VIP asmenis ir vadovus į konferencijas ir sporto renginius visoje šalyje.
Jungtinė Karalystė, London
... Londone ir Jungtinėje Karalystėje: Vairuotojų pervežimai į Londono oro uostus - Heathrow, Gatwick, Luton, Stansted, Farnborough, Biggin Hill ir Londono miesto oro uostą, tiek komercinei, tiek privačiai/verslo aviacijai. Vairuotojų pervežimai iš heliporto Londone ir aplinkiniuose grafystėse. Ekskursijos po Londoną ir Jungtinę Karalystę. Finansinių kelionių vairuotojų paslaugos Londone ir Anglijoje. Įmonių renginių vairuotojų paslaugos. Sporto, muzikos ir žirgų renginių vairuotojų paslaugos.
Nyderlandai, Opmeer
...JuRo Unirek yra Nyderlandų pagrindinis importuotojas itališko gamintojo Metalsistem, kuris specializuojasi sandėlių įrangoje. Mūsų platus sandėlių lentynų asortimentas siūlo tinkamus sprendimus kiekvienai "erdvės" problemai. Montavimą ir transportą vykdome patys, todėl galime greitai pristatyti prekes. Be sandėlių įrangos tiekimo, JuRo Unirek taip pat turi atskirą skyrių, kuris užsiima sandėlių patikra. Vis daugiau įmonių pripažįsta patikros būtinybę, kad galėtų užtikrinti saugią darbo aplinką. Mes esame sertifikuoti ir turime pripažintą kvalifikuotą inspektorių.
ELV - Inovacijų kultūra: Įmonės kultūra, kultūrinis projektavimas ir skaitmeninė inovacija Mes, ELV - Inovacijų kultūra, tikime, kad kultūra yra inovacijų variklis ir itin galingas marketingo įrankis. Mūsų darbas remiasi kultūriniu projektavimu, kūrybine kryptimi ir skaitmenine inovacija, siekiant reprezentuoti, pasakoti, vertinti ir skleisti teritorijų, institucijų ir įmonių paveldą. Norėdami pasiekti šį tikslą, harmonizuojame analoginį pasaulį su skaitmeniniu, naudodami naujas technologijas kaip pagrindinę sudedamąją dalį, kad įtrauktume auditoriją.
...Įmonė "Polski Skład" Statybinės Medžiagos siūlo pilną statybinių medžiagų asortimentą, prieinamą Lenkijos rinkoje. Pagrindinė veiklos sritis – kompleksinė vienbučių namų statybos aprūpinimas sienų medžiagomis, perdangomis, kaminais, stogo konstrukcijomis, stogo danga, elektros ir santechnikos sistemomis, plytelėmis bei apdailos medžiagomis. Asortimente yra tokių įmonių produktai kaip: Xella, Termalica, Wienerberger, Roben, Creaton, Braas, Betard ir daugelis kitų.
Belgija, Kontich
Motecis yra paslaugų įmonė, veikianti jūrų ir offšorų sektoriuose, orientuota į laivų remontą, statybą ir laivybos projektų bei retrofito priežiūrą, vandens valymą, siurblius, separatorius ir 15ppm stebėjimo sistemas, kalibravimo paslaugas ir kt. Motec turi išplėtotą įmonių tinklą visame pasaulyje, skirtą intervencijoms, problemų sprendimui ir paslaugoms vietoje. Mes turime skraidančias brigadas...
Vokietija, Stade
Mes esame įmonių ir reklamos ženklų gamintojai. Galite įvesti norimus matmenis, o kaina bus apskaičiuota automatiškai. Netgi savo šablono įkėlimas nėra problema. Pažiūrėkite, kaip pigiai ir greitai mes pristatome. Jei turite klausimų, galite skambinti mūsų telefonų linija, kuri veikia nuo 8 iki 19 val. Visi ženklai yra UV ir oro sąlygoms atsparūs. Mūsų ženklus galite naudoti įvairiems tikslams...
Ispanija, Coslada
GOLDEN ESCAPE ROOM MADRID sukurta tam, kad pasiūlytų kitokį laisvalaikio paslaugų variantą, pagrįstą Escape Room koncepcija, tačiau su įvairiomis šio pasaulio variacijomis. Šis laisvalaikis puikiai tinka šeimoms, gimtadieniams, vaikų escape room, gyvam Cluedo, komandos formavimui, asmeniniams ar įmonių renginiams ir kt.
Nyderlandai, Middenbeemster
... įrankiai Naujus įrankius galime pasiūlyti 25–40 % mažesnėmis kainomis nei Festool rekomenduojama kaina, dėka importo ir konkurencingos pirkimo politikos. Naudotus įrankius perkame iš privačių asmenų ir įmonių. Patikriname įrankių kilmę ir pardavėjo patikimumą. Mes vertiname be įsipareigojimų ir siūlome jums realią kainą už jūsų naudotą Festool įrankį. Prekyba naudotais įrankiais visada yra įmanoma...
Vokietija, Freiburg
Pirmuoju žvilgsniu reklamos agentūra neturi daug bendro su kalvio amatu? Tačiau, jei pažvelgsite atidžiau, rasite nemažai paralelių. Mūsų šeimoje kalvio amatas praktikuojamas jau devynias kartas. Ir nors mes keitėme plaktuką ir anvilą į pelę ir klaviatūrą, mūsų darbą vis tiek formuoja amatininkų dorybės. Mes nebeformuojame geležies dirbinių, o kuriame įmonių identitetus, tačiau dirbame taip pat...
Turkija, Kayseri
...nesuteikdama nuolaidų kokybei draugystės ir tolerancijos kontekste. Mūsų artimi santykiai su klientais yra svarbiausia savybė, skirianti mus nuo kitų įmonių. Mūsų užduotis - Tarptautinis Perkėlimas; dinamiško komandinio darbo dėka teikti greitas, konkurencingas ir klientų lūkesčius atitinkančias paslaugas. Globalioje prekybos aplinkoje matome, kad mūsų integruota informacinė technologija padeda...
Lenkija, Leszno
Mes teikiame dabartinių automobilių ir furgonų remontą. Atliksime stabdžių kaladėlių, alyvos ir pakabos keitimą. Taip pat atliksime žibintų ir lemputių keitimus. Vykdysime vienkartinius remontus ir dalių keitimus, mielai užmegzime nuolatinę bendradarbiavimą su įmonių transporto priemonių aptarnavimu. Naudojame tik geriausias aptarnavimo įrangas ir rekomenduojame aukščiausios kokybės atsargines...

europages programėlė yra čia!

Naudokite mūsų patobulintą tiekėjų paiešką arba kurdami užklausas naudokite naują „europages“ programėlę pirkėjams.