Vokietija, Hamburg
...Mūsų verslo modelis: mes padedame jums rengti, planuoti ir įgyvendinti strategijas sėkmingam klientų patirties valdymui. Pagal pageidavimą, mes galime prisiimti projekto vadovo vaidmenį, nustatyti „geriausias praktikas“ ir įgalinti jūsų darbuotojus toliau vykdyti ir analizuoti. Paprastai naudojame du patikrintus įrankius: a) Net Promoter Score ir b) Customer Effort Score. Mūsų naujausia plėtra susijusi su NPS monetizavimu, sutelkiant dėmesį į išlaikymo didinimą ir tuo pačiu sumažinant klientų nutekėjimą.
Vokietija, Stuttgart
...Kaip sustiprinus esamą chatbot'ą klientų aptarnavimui su GPT-4 galimybėmis ir balso asistento funkcijomis, Čekijos bankui pavyko padidinti 30 dienų išlaikymo rodiklį 7%, Net Promoter Score (NPS) 34% ir Pirmo kontakto sprendimo (FCR) rodiklį 60%.
Prancūzija, Paris
... Net Promoter Score (NPS) metodą ir su skaitmeniniu tyrimu Qualisatis: - Klientų pasitenkinimo barometras - „Gerovės ir darbo aplinkos“ barometras - Psichosocialinių rizikų darbe nustatymo barometras - Nacionalinis bendrųjų paslaugų specialistų barometras - Baltasis popierius „Priėmimas 2020: Vertinti priėmimą, kad sustiprintume klientų santykius“ - leidimas 2016 m. birželio mėn.
Vokietija, Aachen
... metodikomis ir procedūromis, pavyzdžiui, paslaptingu pirkimu, parduotuvių patikromis ir pasitenkinimo tyrimais. Taip pat NPS (Net Promoter Score) dažnai atlieka svarbų vaidmenį konsultuojant Multi-Value. Ši metrika rodo, kaip "teigiamai" įmonė ir jos darbuotojai bendrauja su savo klientais. Nepaisant savo paprastumo, NPS suteikia efektyvų būdą prognozuoti pelningą augimą.

europages programėlė yra čia!

Naudokite mūsų patobulintą tiekėjų paiešką arba kurdami užklausas naudokite naują „europages“ programėlę pirkėjams.

Atsisiųsti iš „App Store“

App StoreGoogle Play