Lenkija, Krakow
... statybos ir remonto įmonių aprūpinimo paslauga. Siūloma pasiūla skirta tiek mažoms, tiek didelėms statybos, remonto įmonėms ir vystytojams, nepriklausomai nuo vykdomo ar planuojamo statybos projekto dydžio. Pasiūloje yra atrinktos statybinės medžiagos namų, prekybos ir pramoninių objektų statybai ir remontui, gaminamos vietinių ir užsienio gamintojų. Siūlomos medžiagos leidžia vykdyti darbus...
Lenkija, Kłecko
... yra puikiai pritaikytos ir tvirtos. Mūsų klientų pasitikėjimas leido įgyvendinti beveik du tūkstančius projektų visoje Lenkijoje. Mes pagaminome daugybę medinių santvarų pramonei, žemės ūkiui, gyvenamajam statybai ir viešosioms įstaigoms. Įmonė Inter-Lers turi Gaminių Kontrolės Sertifikatą, leidžiantį mums naudoti Europos CE ženklą statybos produktams visiems siūlomiems produktams, įskaitant stogo...
Bastpol yra įmonė, statanti medinius namus lengvos rėminės konstrukcijos, vadinamos kanadietiškais arba skandinaviškais. Įmonė statybai naudoja tik specialiai paruoštą medieną, skirtą tokiems namams. Mediena turi būti išdžiovinta iki maksimaliai 19 % drėgmės, apdirbta ir turėti fazuotas kraštus. Namas, pastatytas iš tokios žaliavos ir apdailintas OSB-3 plokštėmis, garantuoja stabilų ir atsparų...
Lenkija, Warszawa
Teikiame plokštes baldų gamybai ir interjero įrangai. Mūsų asortimente yra ugniai atsparios ir nelaidžios plokštės, drėgmei atsparios ir vandeniui atsparios plokštės. Virtuvės stalviršiai, ugniai atspari ir vandeniui atspari fanera. Turime melaminines plokštes plačiame spalvų ir dekorų asortimente. Specializuojamės MDF ir drožlių plokščių tiekime dideliais formatais. Turime elastingos faneros, skirtos lenktų elementų gamybai. Faneros jachtų ir laivų statybai.
Lenkija, Chwaszczyno
Įmonė Gebwell specializuojasi ekologiškuose šildymo ir vėsinimo sprendimuose. Platus produktų asortimentas apima šilumos mazgus, geotermines šilumos siurblius ir akumuliacinius rezervuarus, skirtus naujų sistemų statybai ir esamų šildymo sistemų modernizavimui, nepriklausomai nuo jų dydžio. Visi mūsų produktai yra projektuojami atsižvelgiant į individualius klientų poreikius.
...Jei ieškote statybinių sklypų, kurie sujungia idealią vietą, modernią infrastruktūrą ir patrauklias kainas už kvadratinį metrą, mūsų pasiūlymas yra būtent jums! Kompleksas "Naujojo Horizonto Rajonas" siūlo 127 paruoštų sklypų, skirtų individualiai statybai, esančių Kobylankos miestelyje. Tai ideali vieta, kur galite pradėti naują gyvenimą. Paruošėme jums statybinius sklypus, kurių plotai...
Lenkija, Gorlice
... pastatams - evakuaciniai laiptai, atsparūs dideliam žmonių srautui - moduliniai laiptai savarankiškam montavimui - spiralūs laiptai, naudojami mažose naudingoje erdvėje - techninės kopėčios kaip evakuacijos kelias iš pramoninių ar aukštų pastatų Taip pat turime visus priedus, reikalingus laiptų statybai, tokius kaip laiptų pakopos, turėklai ar plieninės balustrados. Laiptus gaminame bet kokia spalva iš...
Lenkija, Warszawa
Svarbiausias mūsų veiklos tikslas yra kelių statybos produktų gamyba ir platinimas. Reikšmingą vietą mūsų pasiūloje užima kelio ženklai ir įvairūs tvirtinimo elementai. Mūsų asortimente taip pat yra eismo saugos įrenginiai, įskaitant kelio kūgius, įspėjamuosius liemenes, kliūčių stulpus, sulankstomas kelio užtvaras. Mes esame tiekėjas produktų, būtinų kelių ir gatvių statybai bei remontui. Garantijuojame profesionalias konsultacijas ir patikimą aptarnavimą.
Lenkija, Piotrków Tryb.
Nuo 1991 metų užsiimame stiklo ir veidrodžių apdirbimu. Gamename stiklus ir veidrodžius pagal individualius užsakymus. Baldams (stiklinės lentynos, DVIŠALIAI VEIDRODŽIAI, su grafika, fazuoti veidrodžiai, lacobele ir kt.), Statybai (stiklinės turėklai, durys, sienos, stogai ir kt.). Gamename veidrodžius pagal savo ir klientų dizainus. SAUGŪS VEIDRODŽIAI, klasikiniai ir spalvoti, su apšvietimu...
Lenkija, Września
Įmonė Amwin specializuojasi metalinių sandėlių, pramoninių, gamybinių ir biurų pastatų statyboje. Ji siūlo investuotojams bendrąjį vykdymą nuo projekto iki raktų. Padeda ir asistuoja gaunant leidimus bei pataria renkant tinkamą sklypą statybai. Naudoja ekologišką Green Building koncepciją ir Qamwin kokybės standartą. Užtikrina specializuotų darbuotojų komandų paramą kiekviename investicijos etape. Kadangi tai yra visiškai Lenkijos įmonė, ji puikiai orientuojasi mūsų statybos realijose ir geba puikiai suprasti kliento poreikius.
Mes esame šeimos įmonė, veikianti rinkoje nuo 1991 metų. Užsiimame įvairių tipų transporto konteinerių statybai ir remontui skirtų dalių ir medžiagų pardavimu.
Lenkija, Ostrów Wielkopolski
... apdirbimo arba paruoštų produktų. Išduodame medžiagų sertifikatus. Turime ISO kokybės sertifikatą. Mūsų gamyboje taip pat galima rasti daugybę dalių įvairioms pramonės šakoms, pvz.: - dalys geležinkeliams - lokomotyvams ir vagonams - dalys kasybai - elementai elektrinėms - dalys laivų statybai ir kt. Prašome susisiekti telefonu arba el. paštu, taip pat kviečiame apsilankyti mūsų interneto svetainėje. POSMA Małgorzata Nawrocka...
Lenkija, Katowice
... galimybių butams remontuoti ir nuomoti, žemės statybai arba visų pastatų. Vertiname ir analizuojame nekilnojamąjį turtą pagal vietą, remonto ar atnaujinimo apimtį, potencialų nuomos ar perpardavimo pelną. Atlikome Due Diligence tyrimą. Valdome visą procesą, kuris vyksta per sandorį: nuo tyrimo iki paruošto nekilnojamojo turto perdavimo raktus į rankas. Atgaiviname senus pastatus.
Lenkija, Nowy Sącz
Leelen Technology Polska yra sparčiai besivystanti gamybos ir prekybos įmonė, kuri siūlo vaizdo domofonus didmeninėms prekybos įmonėms, parduotuvėms ir montuotojams. Leelen prekės ženklo vaizdo domofonai pasižymi aukščiausia kokybe už prieinamą kainą. Asortimente yra vaizdo domofonų sistemos vienbučiams namams ir gyvenamiesiems kvartalams, taip pat daugiabučių statybai. Sistema JB-5000...
Lenkija, Siemianowice Slaskie
... plėtojimas, kokybės sąmoningumo, kompetencijų ir darbuotojų kvalifikacijos didinimas. Tvirtai tikėdami, kad klientas yra lemiamas veiksnys įmonės plėtrai ir sėkmei, dedame visas pastangas, kad mūsų siūlomi produktai atitiktų pačius reikalaujančius klientų lūkesčius. Siūlome besiūlius šaltai trauktus vamzdžius įvairių tipų: precizinius, hidraulinius, ASTM/ASME, vamzdžius statybai, slėgio tikslams ir dujų linijoms. Taip pat galime pasiūlyti šilumokaičius vamzdžius plačiam taikymui: šilumokaičiams, aušintuvams, šildytuvams, katilų ekonomizeriams ir kitiems.
... kruopščiai tikrinamas pagal nustatytus kriterijus. Darbuotojai mielai teikia patarimus ir suteikia papildomos informacijos. Jie rūpinasi sklandžiu prekių pristatymu, nes supranta, kad statybinės medžiagos visada turi būti pristatytos laiku. Jos naudojamos kelių, tiltų, peronų, terasų ir takų parkuose statybai. Jų panaudojimas yra beveik neribotas. Dideliu susidomėjimu pasižymi, pavyzdžiui, lenktas...
Profigeo yra geodezijos parduotuvė, pagrindinis Trimble ir Spectra Precision prekės ženklų platintojas, siūlantis matavimo įrangą geodezijai ir statybai. Esame įmonė, kuri ne tik užsiima platinimu, bet ir gamina matavimo įrangą geodezijai ir statybai. Dėl ilgametės patirties šioje srityje (daugiau nei 25 metai) suprantame klientų lūkesčius ir dedame visas pastangas, kad atitiktume reikalavimus...
Lenkija, Dąbrowa Górnicza
Internetinė parduotuvė EKO-DOM yra puikus pasirinkimas tiems, kurie neturi pakankamai laiko vaikščioti po parduotuves ir ieškoti būtinų statybinių medžiagų. Čia rasite viską, kas reikalinga statybai ar remontui. Platus asortimentas ir patikrinta siūlomų prekių kokybė garantuoja sėkmingus pirkimus. Lengvai, neišeidami iš namų, galite įsigyti viską, kas reikalinga buto remontui. Internetinė...
Cyberteam Sp. z o.o. yra patyrusi įmonė teleinformatikos srityje, kuri džiaugiasi dideliu klientų pasitikėjimu. Įmonė Cyberteam Sp. z o.o. užsiima mikrobangų antenų gamyba ir pardavimu tiek vietinėje, tiek užsienio rinkoje. Tuo pačiu metu Cyberteam yra didžiausias teleinformatikos sprendimų ir stebėjimo sistemų tiekėjas vietinėje rinkoje. Mikrobangų antenų gamybai ir statybai Cyberteam pasitelkia...
Lenkija, Poznań
Įmonė Interra pagal klientų pageidavimus atlieka išsamius geologinius ir geotechninius tyrimus. Mūsų veiklos sritis apima visą šalies teritoriją. Pagrindinis mūsų veiklos tikslas yra tirti žemes, skirtas gyvenamajai statybai. Turime puikų modernų įrangą, kurią valdo kvalifikuoti darbuotojai, turintys didelę patirtį šioje srityje.
Ieškau medinių rąstų gamintojo trijų aukštų rąstinių namų statybai ir samdysiu montavimo komandą.
Lenkija, Warszawa
Mūsų įmonė nuo 2004 metų užsiima statybomis Lenkijoje. Siūlome išsamų paslaugų spektrą tradicinių ir modernių sprendimų statybai, kurie atitinka XXI amžiaus reikalavimus. Užtikriname savo klientams, kad visus mums patikėtus darbus atliekame laikydamiesi prekybos taisyklių, atidžiai rinkdamiesi medžiagas ir skirdami dėmesį apdailai. Siekiame, kad klientas būtų patenkintas mūsų atliktu darbu, o mes...
Įmonė siūlo įvairias sistemines sprendimus statybai: langus, terasų duris, išorines duris, nuolatinės fasadus, fiksuotas vitrinas, žaliuzes ir priedus. Nuo 2011 metų įmonė, siekdama praturtinti savo paslaugas klientams, įrengė pramoninę aliuminio langų ir įvairių modelių žaliuzių gamybos įrangą: klasikinės, genovietiškos, kaimiškos ir barokinės, su įvairių tipų šilumos izoliacijos lentomis.
Lenkija, Królewiec
... gamybos salę, turtingą mašinų parką ir sandėlį. Mūsų veiklos pagrindas yra projektavimas, gamyba ir sanitarinių gaminių iš plastikų pardavimas statybai. Mūsų įmonė 2004 metų lapkritį gavo sertifikatą, patvirtinantį, kad atitinka ISO 9001:2008 standarto reikalavimus projektavimo, gamybos ir sanitarinių gaminių iš plastikų pardavimo srityje. Dabar Inter - Sano Sp. z o.o. yra kitų sertifikatų, tokių...
Lenkija, Kraków
INTERSTAL S.A. yra plieno apdorojimo paslaugų centras, veikiantis daugiau nei 25 metus, gaminantis plieno lakštus, plieno juostas, standartinius ir individualaus formato cinkuoto plieno gaminius DX-51D, S350 ir Magnelis. INTERSTAL S.A. taip pat yra pirmaujantis šaltai formuotų plieno formų ir vamzdžių gamintojas statybai ir pramoniniam apdorojimui. Mes gaminame standartinius produktus ir...

europages programėlė yra čia!

Naudokite mūsų patobulintą tiekėjų paiešką arba kurdami užklausas naudokite naują „europages“ programėlę pirkėjams.