Lenkija, Szczecin
... vietoje Ščecine galite išsinuomoti maišytuvus, kolonėles, mikrofonus, procesorius ir kitus daiktus, klasifikuojamus kaip garso įranga. WSOUND - scenos technika jūsų renginiui. Garso įranga, apšvietimas, scena ir multimedija. Garso ir apšvietimo nuomos paslaugos.
Lenkija, Sopot
...Įmonė T&C: palapinių nuoma ir renginių organizavimas Mūsų įmonė užsiima technine renginių lauke parama ir kompleksine logistikos paslaugų teikimu. Teikiamų paslaugų apimtis padarė mus viena didesnių tokių įmonių Lenkijos rinkoje. Be to, įmonė TENT yra viena didžiausių aliuminių palapinių ir sandėliavimo halės nuomos įmonių Lenkijoje. Su įmone TENT organizuosite nepamirštamą renginį lauke. Mūsų...
Montavimo, nuomos ir nuomos pasiūlymas statybinių pastolių iš Euro-Rusztowania yra skirtas daugiausia remontui ir statybai užsiimančioms įmonėms Vroclavo mieste ir jo apylinkėse. Turime fasadinių, aliuminių ir kamino pastolių. Mes siūlome važiuojančias pastoles, skirtas sunkiausiems vidaus ir išorės darbams, taip pat Plettac pastoles, pasižyminčias dideliu ekonomiškumu ir universalumu. Taip pat...
Siūlome visų tipų sandorių aptarnavimą – pardavimą, pirkimą, namų, butų, sandėlių ir kitų nekilnojamojo turto nuomą. Padedame Jums visame pardavimo, pirkimo ar nuomos procese – nuo pirmo kontakto su mūsų darbuotoju iki sandorio užbaigimo – notarinio akto pasirašymo arba nuomos sutarties. Mūsų privalumas yra profesionalus ir patikimas aptarnavimas bei individualus požiūris į kiekvieną klientą...
...- pasiūlyti sukurti personalizuotą VoD (Video on Demand) kanalą Jūsų įmonei, renginiui, konferencijai; Taip pat turime vieną didžiausių profesionalios įrangos nuomos punktų Lenkijoje, skirtų televizijos gamybai (min.: HD ir SD kameros, HD ir SD maišytuvai, mobilus studija ir virtuali studija, priedai, fotoaparatai).
GOLD automobilių nuomos paslaugos Krokuvoje buvo sukurtos siekiant teikti aukščiausios kokybės automobilių nuomos paslaugas, išlaikant patrauklias kainas. Aptarnaujame oro uostus, PKP stotis, pristatome automobilius nurodytu adresu. Siūlome automobilius iš visų klasių: nuo mažų miesto automobilių iki prabangių limuzinų ir 9 vietų automobilių. Lenkijos rinkoje dirbame jau daugelį metų. Sukaupta patirtis leido mums sukurti patikimą įmonę. Jokių avansų, papildomų dokumentų, ir bet kuriuo metu galite atsisakyti nuomos be papildomų išlaidų. Dėkojame už pasitikėjimą ir kviečiame dažniau.
Užsiimame pramoninių elektroninių svarstyklių gamyba, pardavimu ir servisu. Esame novatoriškų (patentuotų) nešiojamų masės komparatorių, skirtų didelių masės standartų kalibravimui, gamintojai. Vykdome akredituotą didelių masės standartų nuomos veiklą, kurią prižiūri Matuoklių tarnyba. Kviečiame apsilankyti mūsų internetinėse parduotuvėse, kur rasite visą elektroninių svarstyklių, jėgos jutiklių ir svėrimo priedų asortimentą.
Lenkija, Gorzów Wielkopolski
Įmonė Szaniec siūlo drėgmės surinkėjų nuomą visoje šalyje. Mūsų nuomos pasiūloje yra adsorbciniai ir kondensaciniai drėgmės surinkėjai, turintys skirtingą našumą. Mūsų įrenginiai naudojami butuose, biuruose, namuose, archyvuose, skalbyklose, vaistų ir maisto sandėliuose, pramonėje, džiovyklėse ir statybų aikštelėse. Mūsų nuomos punktas taip pat siūlo kondicionierių, šildytuvų, pramoninių...
Lenkija, Limanowa
Nuo mūsų veiklos pradžios teikiame keleivių pervežimo ir autobuso nuomos paslaugas. Aukšta teikiamų paslaugų kokybė leido mums užsitikrinti daugelio kelionių agentūrų, įmonių, institucijų ir privačių asmenų pasitikėjimą. Nuolat bendradarbiaujame su tokiais klientais kaip: BT Jordan, Eurolines, BT Limatur, BT Goltur, Budimex SA, Eurotech, Krakbau ir Mostostal. Siūlome Jums modernius ir patogius...
Lenkija, Łagiewniki
...leidžiantį vykdyti verslą. Taip pat siūlomos šiltinamos versijos, leidžiančios jomis naudotis visus metus. Siūlomi įvairūs modeliai. Klientai gali rinktis iš salių įvairių formų ir dydžių. Siūlomos tiek tradicinės stačiakampės ar kvadratinės versijos, tiek modernios sferinės, kurios papildomai apdailinamos medinėmis detalėmis. Dėl to jos atrodo ypač estetiškai. Be pardavimo, taip pat teikiamos nuomos paslaugos. Ši pasiūla skirta verslininkams, kurie negali sau leisti įsigyti pastato. Galimas tiek ilgalaikis, tiek trumpalaikis nuoma.
... mokymus, slidinėjimo darželius, demonstratoriaus kvalifikacijos kursus, varžybas, mokymus įmonėms; Nuomos punktus: bazinės kainos nuomą, aukščiausios kainos nuomą, servisą. Kviečiame susipažinti su išsamiu įmonės pasiūlymu svetainėje https://novasoszow.pl/ Įmonės darbuotojai mielai atsakys į visus Jūsų klausimus. Taip pat pateikiame Slidinėjimo stoties Soszów registracijos duomenis: NIP: 5211311685 ir REGON: 010896951.
Lenkija, Poznań
Nuomojame ir aptarnaujame nešiojamas tualetus. Veikiame Poznanėje ir apylinkėse. Siūlome aiškią sutartį ir lanksčias nuomos sąlygas - galimybę nuomoti tualetus mėnesiui ar ilgiau. Sutarties laikotarpiu teikiame kompleksinį aptarnavimą. Mūsų tualetai yra įrengti be nuotekų talpa. Mūsų tualetai puikiai tinka lauko masinėms šventėms, taip pat parkuose ir statybų aikštelėse. Visi mūsų tualetai yra švarūs ir prižiūrėti. Mūsų paslaugomis naudojasi tiek privatūs asmenys, tiek įmonės.
Arval Polska buvo įkurta 1999 metais. Iš pradžių įmonę sudarė tik keli žmonės, kurie savo sunkiu darbu prisidėjo prie pirmųjų sėkmių. Taigi, 2000 metų pradžioje Arval Polska pasirašė pirmąjį didelį sutartį dėl kelių šimtų automobilių nuomos. Vėliau sekė kiti pasiekimai. Būdami operatyvinio lizingo ir flotilės valdymo pionieriai, per metus bendradarbiavome kuriant šią rinką. Todėl objektyviai...
Pasiūlymas Mūsų įmonė teikia kėlimo kranų ir kėlimo platformų nuomos paslaugas. Dirbame su įranga, kurią leidžia naudoti Techninės priežiūros tarnyba. Šiuo metu turime 5 kranus: • 28 [t] • 18 [t] x 2 vnt. • 10 [t] • 5 [t] (mobilus kranas su gręžimo ir nustatymo funkcija, puikiai tinka, pavyzdžiui, gręžti stulpams). ir kėlimo platformą: • MP 22 m Daugiau informacijos rasite svetainėje: www.sniezyk.pl ***Kviečiame prisijungti prie patenkintų klientų rato***...
Lenkija, Szczyrk
Nova Maja Mańkowska yra įmonė, kuri sukūrė ir plėtoja markę Trip2Bike Šimonių kalnuose, tiksliau - jos pačiame centre, t.y. Ščyrke. Trip2Bike yra didžiausia Ščyrke ir apylinkėse elektrinių MTB ir kalnų MTB dviračių nuomos vieta, siūlanti FULL ir HARDTAIL variantus, profesionalus elektrinių ir kalnų dviračių servisas bei turizmo biuras, organizuojantis integracines renginius ir dviračių...
Lenkija, Warszawa
... nurodyti bet kurią paėmimo adresą. Didelis šios automobilių nuomos įmonės privalumas yra sumažintos formalumų iki minimumo, taip pat siūlomos tikrai lanksčios ir neįkyrūs bendradarbiavimo sąlygos. Ypač vertinama galimybė pasirašyti sutartį be užstato, kas yra retenybė rinkoje ir daro pasiūlymą itin konkurencingą. Įspūdingai atrodo ir siūloma flotilė. Joje yra prestižiniai BMW modeliai iš 3 ir 5 serijų, Audi A5 ir A6, taip pat Lexus RX. Katalogas yra itin platus ir apima automobilius iš kiekvienos klasės, tiek premium, tiek A, C, D, D+. Vertinami ir žemi kainos.
Lenkija, Szczekociny
...sumažindami statybos laiką. Montuoti prefabrikuotas dalis pakanka kelių žmonių. Optimizuojame plieno sunaudojimą iki kelių procentų tam tikroms elementų grupėms, keičiant montavimo metodą. Strypai sujungiami MIGMAG metodu naudojant nešančias sujungimus, atitinkančius standartą 17660-2. Statybos pagreitinimas leidžia sutrumpinti kranų, statybos infrastruktūros nuomos laiką ir darbuotojų darbo laiką, kas...
Lenkija, Mielec
Trans-Dźwig yra įmonė iš Mielco, turinti ilgametę patirtį teikiant aukščiausios kokybės kėlimo paslaugas. Profesionaliai vykdo darbus, susijusius su, pavyzdžiui, plieno ir gelžbetonio konstrukcijų montavimu ir demontavimu, reklamų montavimu ir priežiūra, mašinų kėlimu ar plokščių klojimu. Taip pat teikia modernių kranų ir keltuvų nuomos paslaugas su operatorių aptarnavimu.
Lenkija, Częstochowa
... pamatas yra terminų laikymasis ir aukšta teikiamų paslaugų kokybė. Paslaugų kainoraštis: - 1 valanda 18m kėlimo platformos nuomos, keliamoji galia 250kg - 68 zl be PVM - 1 valanda 22m kėlimo platformos nuomos, keliamoji galia 400kg - 88 zl be PVM - 1 kilometras atvykimo + grįžimas su kėlimo platforma - 3 zl be PVM - Medžių pjovimas ir priežiūra – kaina derinama - Šakų smulkinimas - kaina derinama...
Lenkija, Poznań
Mes esame baldų, buitinės technikos ir RTV, taip pat parodų apšvietimo nuomos paslaugų teikėjai. Taip pat siūlome parodų kilimų pardavimą. Kiekvienas mūsų siūlomas daiktas atrodo estetiškai ir yra geros techninės būklės. Mūsų pasiūlymas apima nuomą, įskaitant: kėdes ir baro kėdes, banketinių kėdžių užvalkalus, fotelius ir sofą, maisto tiekimo ir stiklo stalus, pikniko...
Biuro Nieruchomości bei Kredito Centras IMK INVEST HOUSE Sp. z o.o. užtikrina kompleksinę klientų aptarnavimo paslaugą šiose srityse: tarpininkavimas nekilnojamojo turto sandoriuose, pardavimas, pirkimas, nuoma, nuomos paslaugos, kredito konsultacijos visapusiškai bei investicijų konsultacijos. Siekdami išlaikyti aukščiausią mūsų teikiamų paslaugų standartą, bendradarbiaujame su patikimais ir...
Lenkija, Dąbrówka Strumiany
Wynajmijkopare.pl yra įmonė, veikianti transporto ir profesionalaus statybinių mašinų nuomos sektoriuje, tokių kaip ekskavatoriai, ratiniai ekskavatoriai, šlavimo mašinos, cisternos, purkštuvai, traktoriai su priekabomis. Veikiame Lodz, Zgierz, Stryków ir Ozorków teritorijose. Specializuojamės visų rūšių kasimo, teritorijos lyginimo, gruntų sutvirtinimo, griovių kasimo, tvenkinių kasimo, kelių ir...
Lenkija, Lubin
Tarptautinė nekilnojamojo turto prekybos įmonė WGN yra lyderė nekilnojamojo turto rinkoje Lenkijoje ir viena didesnių šios srities įmonių Europos rinkoje. WGN veikia nuo 1990 metų ir per šį laiką mums pavyko užsitikrinti klientų pasitikėjimą bei užimti stiprią poziciją rinkoje. Siūlome tarpininkavimo, butų pardavimo, investicijų konsultavimo, teisinės pagalbos ir rinkos analizės paslaugas. Remdami...
... stresinių situacijų, peržiūrėkite mikroautobusų nuomos Vroclave pasiūlymą. Padėsime jums organizuoti svečių transportą. Tereikia susisiekti su mumis ir pateikti keletą pagrindinių informacijos (tokios kaip: svečių skaičius, atvykimo laikas ar suplanuota maršrutas).
Automobilių nuomos paslauga Szczecin RDG.pl siūlo automobilių nuomą Ščecino regione. Siūlome nuomoti tiek keleivinius, tiek komercinius automobilius.
Lenkija, Józefów
Teikiame profesionalias paslaugas nekilnojamojo turto pardavimų ir nuomos srityje. Esame biuras, kuris užsiima teisinės padėties reguliavimu, teikiame konsultacijas nekilnojamojo turto prekybos klausimais. Bendradarbiaujame tik su patikimais ir patikrintais partneriais. Siūlome kompleksinę paslaugų teikimą. Patikrinkite mūsų pasiūlymą adresu remaxrec.pl arba skambinkite telefonu: +48 500 800 601...
Lenkija, Warszawa
Konferental yra universali renginių paslaugų teikėja - parodų, simpoziumų, kongresų, pristatymų, koncertų ir kitų pramoginių bei verslo renginių. Paslaugos nuolat pritaikomos pagal klientų poreikius, siekiant patenkinti kiekvieną jų lūkestį. Įmonė teikia įrangos nuomos paslaugas ir specializuojasi teikiant pagalbines paslaugas renginių organizavimui. Pasiūlymas apima, be kita ko, vertimo...
GrupaEP yra pirmaujantis asmeninių ir komercinių automobilių nuomos lyderis Lenkijos rinkoje. Mūsų pasiūloje rasite: 1. Asmeninius automobilius 2. Komercinius automobilius (furgonus) 3. Asmeninius automobilius su tentais 4. 8 vietų automobilius Mūsų nuomos punkte nuomojate automobilį be kilometrų apribojimų, be papildomų mokesčių už išvykimą į užsienį ir jums nereikia turėti kredito kortelės...
GrupaEP - Automobilių nuomos paslaugos Gorzów Wlkp. Mūsų įmonė teikia trumpalaikės ir ilgalaikės nuomos paslaugas. Mūsų pasiūloje rasite: 1. lengvuosius automobilius 2. 3,5t komercinius automobilius 3. autovežius Visi pasiūlyti automobiliai yra prieinami su B kategorijos vairuotojo pažymėjimu. Nuomos užstatas - 1000zl. Mūsų klientams suteikėme galimybę atsisakyti užstato (depozito). Mus rasite Gorzów Vlkp. adresu Sikorskiego g. 100 loik.-1. Telefoninis kontaktas su mūsų konsultantais +48 534 140 000 arba +48 534 240 000.
Lenkija, Kraków
...Job Service sp. z o.o. (GmbH) iš Krokuvos/ Lenkijos. Job Service GmbH siūlo jums partnerystės bendradarbiavimą pagal darbuotojų nuomos sutartis arba rangos sutartis. Mes, kaip laikinosios darbo agentūra, dirbame darbuotojų nuomos srityje, teikdami kvalifikuotų ir nekvalifikuotų laikinojo darbo darbuotojų paslaugas, jau 13 metų esame rinkoje. Norėtume jūsų paklausti, ar šiuo metu ar vėliau jums reikės darbuotojų. Galime jums pasiūlyti įdomių kandidatų ir pasiūlymų.

europages programėlė yra čia!

Naudokite mūsų patobulintą tiekėjų paiešką arba kurdami užklausas naudokite naują „europages“ programėlę pirkėjams.