Jungtinė Karalystė, Nottingham
... stabilumą, todėl tai yra puikus sprendimas drėgnoms patalpoms. Būkite saugūs ir apsaugoti su CemBacker - neatsparus ugniai, A1 ugnies klasės sprendimas! Dėl savo atsparumo vandeniui, neatsparumo ugniai ir A1 ugnies klasės pagal EN:13501-1:2019, CemBacker...
Jungtinė Karalystė, Uxbridge
Apie Tapron Prabangūs vonios kambariai, dabar tik vieno paspaudimo atstumu Tapron yra viena iš pirmaujančių internetinių vonios kambarių ir namų tobulinimo parduotuvių Jungtinėje Karalystėje. Įkurta 2016 metais, mes padėjome sukurti ir pertvarkyti daugybę namų su mūsų aukščiausios klasės vonios kambario ir virtuvės produktais. Mes specializuojamės plačiame aukštos kokybės virtuvės maišytuvų...
Jungtinė Karalystė, Henley On Thames
...Po daugelio metų patirties nusprendėme tiekti tuos pačius aukštos kokybės lovų ir vonios linus klientams tiesiogiai už sąžiningą kainą. Linen & Moore buvo sukurtas siekiant tiekti aukščiausios klasės lovų linus viešbučiams, B&B, svečių namams, studentų apgyvendinimui ir ligoninėms. Kaip gamintojai, mes siūlome savo klientams konkurencingas kainas visiems produktams, pašalindami tarpininkus ir...
Jungtinė Karalystė, Leicester
Sveiki atvykę į QS Supplies UK, internetinę vonios prekių sandėlį, kur galite įsigyti naujausių aukščiausios klasės vonios produktų, tokių kaip dušo kabinos, vonios, tualetai, bidė ir vonios aksesuarai, už mažiausias kainas, o prekes pristatysime tiesiai į jūsų duris bet kurioje Jungtinės Karalystės vietoje. Spustelėkite nuorodas, kad sužinotumėte daugiau apie mus ir mūsų paslaugas. QS Supplies...
Nexus yra viena didžiausių parodų salių Rytų Midlande, turinti stiprią ir gyvybingą internetinę buvimo vietą. Mes esame gerai žinomi Leicestershire regione, kur turime dvi gerai aprūpintas prekybos vietas, be to, įspūdingą vidutinės ir aukštos klasės parodų salę. Mūsų prekės ženklai yra labai įvairūs – nuo funkcionalaus kainos ir kokybės santykio iki naujausių stilių ir technologijų, kurios yra...
Jungtinė Karalystė, Gateshead
...Čia, "Inspired Installations", mes suprantame, kad kiekvienas yra unikalus, todėl glaudžiai bendradarbiaujame su kiekvienu klientu, kad sukurtume gyvenamąją erdvę, kuri būtų funkcionali, stilinga ir atitiktų jūsų asmeninius reikalavimus. Turėdami daugiau nei 25 metų patirtį projektuojant, tiekdami ir montuodami aukščiausios klasės virtuvės ir vonios kambarius Newcastle, Sunderland, Gateshead, Durham, South Shields ir North Shields, mes puikiai žinome, kaip maksimaliai išnaudoti jūsų namų erdvę ir kaip sukurti praktiškiausią sprendimą.
Jungtinė Karalystė, Langley Moor
Tiles Porcelain Ltd yra plytelių platinimo įmonė, įsikūrusi Šiaurės Rytų Anglijoje. Jie prekiauja AA klasės porceliano plytelėmis, vonios plytelėmis, virtuvės plytelėmis, grindų plytelėmis ir sienų plytelėmis. Jie labai atsargiai eksportuoja plyteles į įvairias pasaulio dalis. Jie tiki, kad teikdami kokybiškus produktus savo klientams, išlaiko prekės ženklo lojalumą. Taigi, pirkite plyteles už labai prieinamas kainas ir pagerinkite savo namų aplinką.
Jungtinė Karalystė, Poulton-le-fylde
Breck siūlo 12 unikalių, prabangių, boutique apartamentų, kurie, esame tikri, suteiks visiems svečiams nepamirštamą viešnagę. Išskirtiniai apartamentai ir nuostabus interjero dizainas kartu su aukščiausios klasės asmeniniu aptarnavimu. Mūsų išskirtiniai apartamentai buvo kruopščiai sukurti pagal aukščiausius standartus, atkreipiant dėmesį į kiekvieną detalę. Dizainerių vonios kambarių komplektai ir kai kurios prabangiausios medžiagos, kurias galima rasti, mūsų apgyvendinimą išskiria į atskirą klasę.
Jungtinė Karalystė, Shanklin
Įsikūręs Šanklino aukštutinėje gatvėje, viešbutis yra puiki vieta tiems, kurie apsistoja Vaito saloje. Nemokama automobilių stovėjimo aikštelė ir wifi svečiams padeda, kad jūsų viešnagė būtų malonesnė. Vienviečiai, dviviečiai, dvyniai ir šeimyniniai kambariai turi vonios kambarius, plokščiaekranius televizorius, karštų gėrimų ruošimo galimybes su sodo vaizdu arba aukštesnės klasės kambarių atnaujinimus. Pilnas angliškas arba kontinentinis pusryčiai ir 3 patiekalų vakarienė yra prieinami pagal užsakymą. Kiekvieną vakarą jums bus siūloma gyva pramoga. Apsilankykite mūsų svetainėje šiandien!
Jungtinė Karalystė, Boulevard Dr,
... grindų siurbimas ir poliravimas. - Veidrodžių, langų ir kitų stiklo paviršių valymas ir poliravimas. - Kietų paviršių dulkinimas ir valymas. - Visų virtuvės baldų ir prietaisų, tokių kaip orkaitė, šaldytuvas, šaldiklis ir mikrobangų krosnelė, valymas iš vidaus ir išorės. - Vonios įrenginių šveitimas.
Jungtinė Karalystė, Dagenham, Essex
... darbai Projektų / vietos valdymas Mes esame visiškai apdrausti ir per metus atlikome visų rūšių statybos ir remonto darbus, pradedant biudžetiniu atnaujinimu nuomotojams ir baigiant aukštos klasės interjero dizainais. Ką bebūtų, ko jums reikia, mes esame pasiruošę įgyvendinti jūsų norus, nesvarbu, ar tai būtų paprastas biudžetinis renovavimas, WC / drabužinė, esamos nuosavybės praplėtimas, aukštos...
Jungtinė Karalystė, Caister-On-Sea
...Kita vertus, visi mūsų svečiai gali mėgautis moderniais vonios kambariais, aukštos klasės virtuve, visiškai funkcionuojančia Viktorijos laikų židiniu, greitu plačiajuosčiu internetu, 42 colių televizoriumi ir dar daugiau viso jų buvimo metu.
Jungtinė Karalystė, Yuyao
Įsikūrusi rytinėje Džedžango dalyje, turinti stiprią ekonomiką, Yuyao Jitai Tube Sanitary Ware Co., Ltd. džiaugiasi puikia vieta ir patogia transporto sistema. Mūsų įmonė turi stiprią technologiją, pažangią gamybos įrangą ir tobulą testavimo metodiką. Pagrindiniai produktai yra aukštos klasės žarnos, dušo purkštukai ir šatafas... šiuo metu turime daugiau nei 800 prekių. Dėl geros kokybės...
Jungtinė Karalystė, London
... aukštos klasės komercinei statybai ir taip pat esame žinomi kaip aukštos klasės gyvenamųjų namų rangovai. Aptarnaujame vakarų Londoną, pietų Londoną, rytų Londoną ir vėl vakarų Londoną, tačiau didžiausia mūsų rangovų ir statybininkų komanda yra centrinėje Londone, turime biurą Bayswater ir Edgeware. Statybų konstruktorius yra mūsų naujai atrastas pavadinimas, tačiau turime 25 metų patirtį. Jungtinės Karalystės gyvenamųjų ir komercinių rangovų statybos.
Jungtinė Karalystė, Rainham
Internetinė parduotuvė, siūlanti aukščiausios klasės vonios kambarius, maišytuvus, dušus ir radiatorius.
Jungtinė Karalystė, Uckfield
...Apartamentuose yra atskiros poilsio zonos. Pilnas angliškas pusryčių patiekalas yra nemokamas. Yra rafinuotas aukštos klasės restoranas, siūlantis sezoninius, prabangių patiekalų ir popietės arbatos. Taip pat yra piešimo kambarys su malkų židiniu, keli susitikimų kambariai, sodo terasa ir teniso kortas bei kroketų aikštelė.
Jungtinė Karalystė, Lyndhurst
...Tik už A337 ir 7 mylių nuo Paultons pramogų parko, šis ramus, aukštos klasės viešbutis georgiško stiliaus pastate yra 9 mylios nuo Palace House muziejaus. Šiuolaikiški kambariai turi vonios kambarius, nemokamą Wi-Fi, arbatos ir kavos ruošimo įrenginius bei plokščiaekranius televizorius. Kai kuriuose kambariuose yra keturių stulpų lovos ir/arba sofos. Valgiai siūlomi dviejuose elegantiškuose...
Jungtinė Karalystė, Southport
... jūsų piniginės — ar aplinkos. Tačiau, kaip ir su žmonėmis, nėra dviejų vienodų svajonių. EEC Home Improvements tai supranta. Mes taip pat vertiname, kad siekti savo svajonės turėtų būti kuo paprasčiau. EEC Home Improvements siūlo vis didėjantį produktų asortimentą, tokių kaip saulės energijos PV, saulės šiluma, A klasės katilai, saugumas, vėjo turbinos, sodo terasos, nuolatinė žolė, automobilių stovėjimo aikštelės, vonios kambariai, virtuvės, elektros instaliacijos, palėpių pertvarkymai, garažų pertvarkymai ir dar daug daugiau.