Ispanija, Santurtzi-Bilbao
... agentūroms, viešbučiams, kelionių biurams, transporto įmonėms, oro linijoms, laivybos įmonėms, muziejams, keltų linijoms, kurortams, apartamentams, „bed & breakfast“ objektams, užeigoms, turistiniams nameliams. Viešbučių, svečių namų, pensionatų, apartamentų, kurortų, turistinių renginių informacijos, kasdienių meniu, instrukcijų, restoranų meniu, turizmo medžiagų, apgyvendinimo ir skrydžių duomenų bazių, turistinių gidų, garso gidų, kelionių brošiūrų, nacionalinių ir tarptautinių turizmo kampanijų, rinkodaros ir reklamos medžiagų viešbučių tinklams vertimas.
Ispanija, Valencia
...Turime viską, ko reikia: įrangą, indus ir kvalifikuotą personalą, kad svarbiausia jūsų gyvenimo diena būtų įsimintina jums ir jūsų svečiams. Be to, Bambina Bodas Camperas siūlo neprilygstamą kainos ir kokybės santykį. Skambinkite mums be įsipareigojimų telefonu 615355413. Siūlome maitinimo paslaugas privatiems asmenims, įmonėms ir visų rūšių renginiams. Nesvarbu, koks sudėtingas būtų užsakymas, mūsų įmonė, La Bambina Catering, suteikia galimybę pasirinkti iš didelės pasirinkimo įvairovės, leidžiančios pasirinkti geriausiai tinkančią meniu.
... temas su responsyviu dizainu. - Kuriame visų tipų WordPress papildinius, kad pridėtume specifines funkcijas, kurių standartiniai papildiniai nesiūlo. - Pritaikome visus meniu atgalinio valdymo skydelyje. - Su WordPress „beveik“ viskas įmanoma: be klasikinių įmonių svetainių su tinklaraščiais, WordPress gali tapti bilietų pardavimo, rezervacijų, skelbimų, renginių valdymo kalendoriaus, internetinių susitikimų ir kt. sprendimu... Sužinokite daugiau apie WordPress sprendimus mūsų svetainėje TodoBravo. Mes esame Madride ir Paryžiuje, dirbame visame pasaulyje.
Ispanija, Aranjuez
Mūsų įmonė buvo įkurta 2012 metais, ir per visus šiuos metus mes atlikome daugiau nei 1000 paslaugų. 2020 metais atidarėme savo dabartines patalpas, turinčias didesnę gamybos talpą, kad galėtume aptarnauti vis didėjantį renginių skaičių, kurie nori pasinaudoti mūsų paslaugomis. Mes esame maisto tiekimo paslauga, siūlanti didelių paelijų ir barbekiu rengimą vietoje, tai reiškia, kad mes atvykstame į mūsų klientų namus ar įmones. Turime ekonomiškų meniu bet kokiai progai. Teikiame paslaugas kaimo vestuvėms, kokteiliams, banketams ar su stotelėmis.
Ispanija, Madrid
Išskirtinis maitinimas Cooklab Cooklab yra maitinimo įmonė Madride, siūlanti maitinimo paslaugas, taip pat renginių planavimą ir organizavimą. Taip pat teikiame maitinimo konsultacijas tiek savo klientams, tiek restoranams, privatiems asmenims ir įmonėms. Vystome tiek trumpalaikius, tiek ilgalaikius projektus. Cooklab išsiskiria aukšta maisto kokybe, kuri pateikiama įvairiuose meniu. Be abejo...
... Planavimas, vietinės derybos, priėmimas ir visapusiškas valdymas Koncepcija ir vizualinis dizainas - Ceremonija ir priėmimas - Vestuvių kvietimai - Dizainas ir gamyba - Meniu pasirinkimas ir maisto stilizavimas - Vestuvių fotografija ir vaizdo įrašas Kryptys ir kelionės Sužadėtuvių planavimo paslaugos Renginiai ir šventės vilose, jachtose ir unikaliose vietose!
Ispanija, Mairena Del Alcor
... detalės nėra paliktos atsitiktinumui. Kiekvienos vestuvės yra traktuojamos unikaliai, siekiant atspindėti jaunųjų idėją ir užtikrinti, kad viskas vyktų taip, kaip jie svajojo. Priėmimas su dideliu užkandžių pasirinkimu ir novatoriškais elementais, po to seka puikus meniu, o visa tai lydi labai rūpestingas aptarnavimas, leidžia mūsų renginiams vykti pagal numatytą planą.
Populiarios šalys šiai paieškos frazei