Belgija, Gent
... sportą kaip pasiteisinimą tiesiog valgyti ir gerti. Belgijos dviračių turai Minimalus dalyvių skaičius: XX Maksimalus dalyvių skaičius: XX KLAUSKITE ŠIANDIEN Septynių dienų Flandrijos dviračių turas – Dviračių Flandrijos laukai Mūsų septynių dienų turas nuves jūsų grupę iš Briugės (Venecija...)...
Vokietija, Munchen
...Reguliarūs dviračių turai ir dviračių nuoma Kuboje. Gidai puikiai žino, kaip vesti turą ir patraukti jūsų dėmesį istorijomis, anekdotomis ir tinkamu istorinių faktų kiekiu. Kiekvienas turas yra autentiškas ir unikalus. Jiems reikia savaičių studijų ir dviračių maršruto. Būtina „įsijausti į jų batus“, suprasti jų poreikius ir suderinti tai su mūsų pačių pomėgiais. Sukurti turą yra iššūkis, ir mums...
Rumunija, Bucharest
...Kodėl važinėti dviračiu Rumunijoje? Nes tie, kurie tai išbandė, sako, kad Rumunija yra šalis dviratininkams. Ar norite išbandyti ir reikia daugiau informacijos apie maršrutus/kelius?
Portugalija, Póvoa De Varzim
Turizmo animacijos įmonė, siūlanti dviračių nuomą ir renginių organizavimą Portugalijos žemyninėje dalyje. Ieškote laikino mobilumo sprendimo? Paprasto, ekologiško ir ekonomiško? Išsinuomokite dviratį nustatytam laikotarpiui. Susipažinkite su mūsų nuomojamų dviračių tipais, kad galėtumėte pasirinkti tinkamiausią dviratį pagal planuojamą pasivažinėjimą, peržiūrėkite mūsų dviračių modelius. Jei esat...
Suomija, Helsinki
...Ateikite ir prisijunkite prie mūsų smagiam ir lengvam dviračių turui po Helsinkį. Atraskite miestą ir jo įspūdingiausias vietas ramiai, unikaliu būdu. Mūsų dviračių turai apima pertrauką garsiajame Kafe Regatta ir 10 sustojimų, iš kurių vienas trunka 15 minučių prie Temppeliaukio uolos bažnyčios. Žymūs objektai ir aplankytos vietos: Turgus, Ruoholahti tiltas, Kabelių fabrikas, Töölö paplūdimys...
... Cava degustacijos, arba vermutai, arba Šeriai... Miestų pertraukos ir/arba ilgesni buvimo laikotarpiai Valensijoje taip pat yra mūsų portfelyje, su kultūriniu ir/arba gastronominiu programu (opera, paella gaminimas, tapas turas senamiestyje, vakarienė Michelin žvaigždės arba kitose aukščiausiose restoranuose ir kt.), organizuojame pėsčiųjų ir dviračių turus mieste, taip pat vizitus į Albuferos...
Ispanija, Málaga
Dviračių nuoma MARBELLOJE, TORREMOLINOSE IR MALAGOJE - Sunbikes siūlo įvairių tipų dviračių nuomą: - Elektrinių dviračių nuoma - Kelių arba miesto dviračių nuoma - Kalnų dviračių nuoma Skirtingų dydžių ir modelių. Taip pat siūlomos ekskursijos po Marbellą, Torremolinos ir Malagą arba įvairūs turai, skirti mėgautis grupėse. Susipažinkite su skirtingomis miesto vietomis iš kitos perspektyvos. Be to...
Kroatija, Preko
... pasirinkimą abiejose salose, tokį kaip atostogų namai ir vilos, privatūs apartamentai, kambariai ir Robinsono nameliai. Jei jau žinote, kokias veiklas norite turėti atostogų metu, prašome susisiekti su mumis ir mes tai organizuosime jums. Kita vertus, jei dar nesate tikri, ką daryti, drąsiai kreipkitės į mus ir mes pasiūlysime platų veiklų pasirinkimą jums. Teikiamos paslaugos: - chartiniai jachtos - privatūs laivų turai - apgyvendinimas - komandos formavimo organizavimas - dviračių, kanojų, keturračių ir motorolerių nuoma - automobilių nuoma - laivų nuoma...
Ispanija, Spain
Dviračių nuoma Ispanijoje (Ekstremadura). E-dviračių turai Ekskursiniai dviračių turai. MTB keltuvai...
Prancūzija, Nice
Atraskite Nicos miestą smagiai ir originaliai per 3 valandų dviračių turą, nuo 10 val. iki 13 val. Patogiai įsitaisę savo olandiškame miesto dviračiu, pamatysite Nicos akcentus ir sužinosite jų paslaptis. Dėl saugumo mūsų turai prasideda nuo 12 metų amžiaus, o grupės neviršija 10 asmenų. Mūsų turai yra prieinami prancūzų, anglų ir olandų kalbomis. „Holland Bikes Nice“ taip pat turite galimybę išsinuomoti labai aukštos kokybės dviračius.
Juodkalnija, Podgorica
Montevent kelionių agentūra siūlo geriausias keliones po visą Juodkalniją ir regioną. Mes turime partnerystę su viešbučiais, turistų transporto agentūromis, vietinėmis gidų agentūromis visoje Juodkalnijoje. Taip pat organizuojame keliones po Juodkalniją (Lovčenas, Žabljakas, Skadaro ežeras, Biogrado giria...) ir mūsų pasiūloje taip pat yra: plaustų sportas, žygiai pėsčiomis, dviračių turai, parasparnių skrydis, džipo safari, speleologiniai turai, žvejyba, paukščių stebėjimas ir kt. Laukiame jūsų.
... istorinių turų, tokių kaip Dalyano turas, Pamukalės turas, Efeso turas, metu taip pat siūlome Marmario džipų safari turą, kuris suteikia galimybę smagiai praleisti laiką kalnuose. Marmario dviračių takas leis jums važiuoti dviračiu mieste, kurį galėsite išsinuomoti mūsų svetainėje. Be to, galite važiuoti dviračiu ir sportuoti Marmario apylinkėse, nuomojant dviračius mūsų siūlomame maršrute.
Juodkalnija, Virpazar
...Turizmo agentūra Outdoor & More įsikūrusi Virpazare - Skadaro ežero nacionaliniame parke. Siūlome lauko veiklas, tokias kaip: kajakų sportas Skadaro ežere, laivų ekskursijos, dviračių ir žygių turai, paukščių stebėjimas, apgyvendinimą Skadaro ežero nacionaliniame parke.
Gražiuose kaimuose siūlome apgyvendinimą išskirtinai patraukliuose tradiciniuose namuose. Kiekvienas apartamentas yra patogus, jame yra 19-ojo ir 20-ojo amžiaus baldai bei įranga, visiškai įrengta virtuvė. Kipro svečių namai, Kipro atostogų namai, Kipro apartamentai, atostogų apartamentai, tradiciniai apartamentai, vaikščiojimas, dviračių sportas, dviračių atostogos, motociklų turai, motociklų atostogos, kalnų dviračiai, dviračių atostogos, dviračių atostogos, jodinėjimo atostogos, nuostabūs sutaupymai ir išskirtiniai pasiūlymai Kipro atostogoms su Gabriel House...
Graikija, Athens
... dviračių turizmui. -Kalnų dviračių turai -Trekkinimo turai -Dviračių ir vyno turai -Dviračių ir gastronomijos turai -Dviračių ir jogos turai -Dviračių ir kultūros turai -Dviračių ir šeimos turai -Dviračių miesto turas...
Italija, Valledoria
Mes nuomojame atostogų namus ir apartamentus Sardinijoje. Visi apgyvendinimo variantai siūlo oro kondicionierių ir Wi-Fi. Be to, siūlome daugybę veiklų, tokių kaip dviračių nuoma, dviračių turai, buriavimo išvykos, žygiai pėsčiomis, kanojų ekskursijos, vyno degustacijos ir dar daugiau. Sardinija yra žavinga sala Viduržemio jūroje, turinti daug ką pasiūlyti. Viena aišku: tie, kurie apsistoja...
...Trekking Andros & Lauko Veiklos yra TINKLAS žmonių, kurie myli gamtą ir žiūri į gyvenimą holistiškai! Mums patinka dalintis savo patirtimi ir įgūdžiais. Manome, kad tokiu būdu prisidedame prie sąmoningesnės žmonių visuomenės kūrimo. Siekdami šio bendro tikslo per kelionių paslaugas, praturtinome savo atostogų pasiūlymus kūrybinėmis veiklomis, tokiomis kaip ekologiškos veiklos gamtoje, pavyzdžiui, įvairių interesų žygiai, kalnų dviračių turai, keturračiai, kulinarinė patirtis su vietinės virtuvės gaminimo pamokomis, holistinio požiūrio dirbtuvės, tokios kaip taichi ar jogos pamokos, ir dar daugiau.
Vokietija, Lübeck
Žurnalas Travemünde Aktuell, internetinis žurnalas www.travemuende-aktuell.de, Senasis Travemündės švyturys, ekskursijos, dviračių turai, laivų kelionės, grupiniai kelionės, turistinė informacija.
Turkija, Bodrum
Guletbookers yra dinamiška gulet jachtų nuomos įmonė, skirta suteikti geriausią gulet atostogų patirtį iš plačiausio galimų gulet pasirinkimo. Įsikūrusi Bodrume, Turkijoje, ji yra pačiame jachtų pasaulio centre ir vienose gražiausių plaukimo vietų pasaulyje. KĄ MES DAROME? - Jachtų nuoma su įgula - Motorinių jachtų nuoma - Prabangios jachtos - Kabinų nuoma asmenims - Vestuvių organizavimas jachtoje - Grupinių organizavimų paslaugos - Įmonių organizavimų paslaugos - Dviračių turai su jachtų turu - Nardymo turai su jachtų turu - Vestuvių organizavimas jachtoje...
... klientams. Grupiniai turai ir paslaugos - paveldas ir kultūra, maistas ir gėrimai, šventiniai ir sporto renginiai, muzika ir opera; Aktyvūs turai - pėsčiųjų, žygių, dviračių ir jojimo; Geležinkelių turai Bulgarijoje - Crown Express ir Rhodope geležinkelis.