• europages
  • >
  • ĮMONĖS – PREKIŲ TIEKĖJAI – PASLAUGŲ TIEKĖJAI
  • >
  • the more

Rezultatai

The more

VokietijaHanoveris - Žemutinė SaksonijaPlatintojas
  1. GAS AND MORE

    Vokietija

    Įmonė GAS AND MORE, – tai Distributore, veikianti Plienas ir metalai - paviršiaus apdorojimas ir padengimas pramonės šakoje. Ji taip pat veikia Nešiojamieji įrankiai su varikliais, Veržlės ir varžtai, Santechninė armatūra, Metalo gaminiai statybos pramonei, Nešiojamieji įrankiai su varikliais, Veržlės ir varžtai, Santechninė armatūra, bei Metalo gaminiai statybos pramonei pramonės šakose. Įmonė įsikūrusi Braunschweig, Vokietija.

  2. MEDI@COM - IT & MORE

    Vokietija

    Įmonė MEDI@COM - IT & MORE, – tai Fabbricante/ Produttore, veikianti Informacinės technologijos - programos pramonės šakoje. Ji taip pat veikia Komponavimas, komponavimas fotografijos būdu ir fototipija, Spauda, Spauda, ofsetinė, Spausdinimas šilkografijos būdu, Komponavimas, komponavimas fotografijos būdu ir fototipija, Spauda, Spauda, ofsetinė, bei Spausdinimas šilkografijos būdu pramonės šakose. Įmonė įsikūrusi Westoverledingen, Vokietija.

  3. NEUPERT INGREDIENTS GMBH

    Vokietija

    Verified by europages badge

    Neupert Ingredients stands for worldwide trade with plant-based raw materials, additives and specialities. For many years, we have supplied the food, cosmetics, pharmaceutical and animal feed industries with raw materials that are then processed to create a wide variety of notable products. Our customers' high standards in terms of quality and price-performance ratio take priority. Our product range includes thickening, binding and gelling agents, anti-oxidation agents, functional proteins, superfoods, powdered milk products, amino acids, psyllium, acidity regulators, lecithins, sweeteners and starch derivatives, micro algae, extracts and different specialities. Our long-standing experience in raw materials trade allows us to analyse the international market continually and provide customers with expert advice on price development and purchase decisions for recognisable trends.