...BHW kabelių rankinių laiptelių tipas yra paprastas ir techniškai tinkamas sprendimas krovinių iki 1200 kg kėlimui ir traukai. Šis laiptelis yra pritvirtintas prie tvirtos plokštės, kad svirtis galėtų laisvai suktis.
...Pradinė elektrinių keltuvų gama, sukurta atitikti pramonės poreikius. Tvirti ir labai kompaktiški. Naudojami kėlimo arba traukimo/tempiant pramonėje, kėlimo užtvankų durims, sunkių krovinių tempimui, diržų įtempimui... Viršutinė jėga: nuo 1 iki 10 t. Modeliai su tiesioginiu valdymu, skirti naudoti po stogu arba su labai žemu įtampu (1 greitis arba su greičio reguliatoriumi), užtikrinantys vartotojo apsaugą nuo elektros pavojų. Atitinka Mašinų direktyvą 2006/42/EB. Sukurti ir sukurti pagal NF EN 14492-1 standartą.
...Soluroad siūlo savo ekspertizę visų rūšių krovinių gabenime naudojant išskirtinius konvojus.
- transporto priemonės,
- išsiplėtę platformos,
- žeminti,
- papildomai žeminti,
šios priemonės leidžia mums geriausiai patenkinti jūsų poreikius 1, 2 ir 3 kategorijos transportui, ypač:
- Sunkiosios krovos iki 47 tonų (pramoninė įranga, statybos įranga...)
- Apimties / ne standartiniai gabenimai (laivai, mobilieji namai, konstrukcijos, konteineriai importui / eksportui...)...
...Elektrinis keltuvas DONATI DMK yra mašina, paprastai naudojama kroviniams pakelti per kablį arba su specialiai tam pritaikytų priedų pagalba.
Keltuvas, sujungtas su elektriniu arba rankiniu vežimėliu, judančiu bėgiais, užtikrina krovinių kėlimo ir horizontalaus judėjimo operacijas.
Grandininiai elektriniai keltuvai ir vežimėliai gali būti montuojami ant sijos (monorailių) arba gali sudaryti...
...Vamzdinė apsauga nuo laužimo palengvina
jų montavimą.
Laikikliai yra tvirtinami ir fiksuojami
varžtais, naudojant rėmo numatytas
skyles.
Viena komanda, patogi ir saugi
Vienas valdymo svirtis leidžia
atlikti kėlimą ir nusileidimą, arba
krovinių traukimą, kuris visada
yra sujungtas su varikliu.
Kai operatorius atleidžia svirtį,
ji automatiškai grįžta į sustabdymo
poziciją.
Šis įrenginys negali...
...Įmonė MARSEILLE MANUTENTION specializuojasi ir yra pripažinta uosto krovos paslaugų srityje: krovimas ir iškrovimas. Marseille Manutention yra pirmasis Roro terminalas Marseilio/Fos uoste, skirtas Šiaurės Afrikai. Esantis Marseilio centre, jis turi tiesioginę prieigą prie geležinkelio ir greitkelio (A55). Dėl 8 sustojimų per savaitę jis siūlo trumpiausią tranzito laiką Europoje į Šiaurės Afriką. Iš terminalo išvykstantys laivai tiesiogiai pasiekia Tuniso, Alžyro, Maroko, Libijos ir Vakarų Afrikos pakrantę.