Turkija, Mersin
Mes esame armatūros ir vielos apdorojimo mašinų gamintojai TURKIJOJE. Vielos ir geležies apdorojimo mašinų sektoriaus dizainas parodė, kad tiek vidaus, tiek pasaulinėje rinkoje kokybė turi būti paskelbta kuo greičiau. Pastaraisiais metais, po apdorojimo geležies apdorojimo mašinų ir gamyklų, pagamintų naudojant pažangią technologiją, taip pat tapome partneriais Albanijoje, per pirmąsias Vakarų Europos šalis, įskaitant mašinų pardavimą, kuris vyksta visame pasaulyje, ir įmone, kuri tapo žinoma.
...Gerbiamieji, Ece Machining & Engineering Ltd. įmonė yra jūsų kompetentingas, galingas partneris, teikiantis paslaugas gamybos, metalų apdirbimo ir konsultacijų srityse. Su mūsų jaunais dinamiškais inžinieriais ir technikais, dirbančiais laivų ir mašinų statybos srityse, galime pasiūlyti paslaugų spektrą be techninių ribų. Mes užtikriname aukštą kokybę tikslumo srityje, apimančioje tekinimą...
Turkija, Bursa
LIKYA TRADE yra klientų orientuotas sprendimų partneris keturiose didelėse srityse: automobilių pramonėje, statybose, mašinų ir gamybos pramonėje. Nuo 1999 metų sukaupta patirtis parodė, kad patenkintas klientas kuria vertę. LIKYA TRADE investicijos daugiausia yra Turkijoje. 1999 metais pradėta automobilių atsarginių dalių veikla, 2009 metais - statybinių medžiagų, 2011 metais - plieno apdirbimo...
Ispanija, Benalmadena
... stogai, polikarbonatas arba sumuštinių plokštės, konstrukcijų, skirtų stogo palaikymui, ir visų tipų uždarų erdvių įrengimas, aliuminio, cinkuoto plieno arba medžio konstrukcijos. Visi tipai markizių, audinių ir vėjo barjerų įrengimas. Dirbame Malagoje ir jos apylinkėse, siūlome geriausias kainas rinkoje, prašome pateikti pasiūlymą be įsipareigojimų. Taip pat dirbame kitose miestuose, atsižvelgdami...
Lenkija, Warszawa
... gamintojai iš viso pasaulio. Įmonės politika - siekti ilgalaikio bendradarbiavimo su kiekvienu klientu. Pagrindinis įmonės tikslas - užtikrinti aukštos kokybės produktus su garantija trumpiausiems terminams. Be visų rūšių nerūdijančio plieno valcuotų gaminių pardavimo, mes siūlome visus metalo apdirbimo paslaugas. Turime modernią įrangą, o mūsų darbuotojai yra aukštos kvalifikacijos ir gerai...
Italija, Nogara
Stiropro siūlo platų profesionalių produktų asortimentą lyginimui. Aukštos klasės profesionalūs garo lygintuvai, pagaminti Italijoje iš geriausių medžiagų. Aukšta lyginimo kokybė, lengva ir greita, patikimumas ir ilgaamžiškumas. Visoms dalims taikoma 5 metų garantija. Nerūdijančio plieno katilas su išorine korozijai atsparia kaitinimo elementu.
Turkija, Bursa
Mes gaminame metalinius komponentus automobilių ir mašinų pramonei. Remdamiesi 20 metų patirtimi, siūlome aukščiausią kokybę ir klientų pasitenkinimą. Mūsų įmonėje dirba labai patyrę kolegos. Naudodami naujos kartos ERP sistemą, stebime visą procesą nuo žaliavų iki dalies pristatymo klientui. Mūsų prioritetai yra kokybiškas produktas, laiku pristatymas ir klientų pasitenkinimas.
Lenkija, Ustron
... kokybės produktus, atitinkančius aukščiausius kokybės standartus. Tai užtikrina mūsų moderni įranga ir aukštos kvalifikacijos darbuotojai. Esame atviri inovacijoms, siekdami pagerinti savo paslaugų kokybę. Mes specializuojamės medžiagų mechaniniame apdorojime naudojant CNC stakles. Svarbu mums yra tikslus, patikimas ir greitas aptarnavimas. Mūsų pasiūla apima: Frezavimas (X = 1200 mm - Y = 510 mm - Z = 540 mm) Sukimas (skersmenys nuo 1 mm iki 400 mm - Z = 1000 mm) Gręžimas Pjovimas Apdorojimas po sukimo automatų - tipo INDEX...
Prancūzija, Paris
Sveiki, Raoul Maleki įmonė specializuojasi importo ir eksporto srityje visame pasaulyje, o įmonės būstinė yra Paryžiuje. Informuojame, kad mūsų gamykla Irane gamina betoninius armatūros strypus nuo 8 mm iki 35 mm, 6 m pločio ir kitų formų metalą. Mūsų produkto kokybė yra FE500. Kaina derinama, jei klientas rimtas, FOB arba CIF. Prašome susisiekti su mumis.
Bulgarija, Sofia
... pramoninis; -Vario galvanizavimas; -Švino galvanizavimas; -Cinko galvanizavimas; -Nikelio galvanizavimas - elektrolitinis ir neelektrolitinis; -Žalvario galvanizavimas; -Platinos galvanizavimas; -Palladiumo galvanizavimas; -Rhodiumo galvanizavimas; -Chromavimo; Metalai, naudojami mūsų galvanizavimo paslaugoms, yra 99,9% grynumo. Siekdami užtikrinti aukščiausią kokybę retųjų ir brangiųjų metalų...
Ukraina, Kyiv
...Mes siūlome metalų apdirbimo paslaugas, įskaitant specialiuosius metalus - titano, molibdeno, volframo, tantalo tikslų lazerinį pjovimą, nitridavimą / oksidavimą / anodavimą / pasyvavimą, elektrocheminį poliravimą (elektropoliravimą), įskaitant plazminį poliravimą, oksidinių keramikos medžiagų purškimą ir kitas metalų danga rūšis. Mes garantuojame aukštą kokybę ir prieinamas kainas.
Turkija, Istanbul
... dirbame orientuodamiesi į klientų pasitenkinimą, siekdami maksimaliai patenkinti klientus nuo pirmo karto ir nuolat kelti šį pasitenkinimą į aukštesnį lygį. Kabelių krepšiai, kabelių kopėčios ir visi pakabos palaikymo sistemos gaminami pagal Europos standartus, 'TSE, EN 61537' kokybės standartus, sertifikuotai. Be to, turime 'CE, ISO 9001:2008' sertifikatus. Įmonė 'Artım' tęsia veiklą tiek Turkijos rinkoje, tiek užsienyje. Mūsų produktai yra padengti karštuoju cinkavimu pagal TS914 ISO 1461 standartus. Pregalvanizuoti gaminiai gaminami iš plieno, atitinkančio TS 822 standartus.
Birsan Cam Kapı teikia paslaugas jau daugiau nei 25 metus. Birsan specializuojasi išorinių fasadų hidraulinių durų sistemų, stiklo vyrių, nerūdijančio plieno rankenų gamyboje ir siūlo jums šias paslaugas. Mes ir toliau teikiame paslaugas su aukščiausia kokybe ir greičiausiais terminų laikotarpiais. Mūsų gamyboje yra ofiso pertvarų, vonios pertvarų vyrių, nerūdijančio plieno vonios rankenų ir vyrių, stiklo laikiklių, ofiso pertvarų rankenų ir vyrių, išorinių fasadų spiderių, išorinių fasadų stiklo laikiklių, nerūdijančio plieno laikiklių ir kitų produktų.
Turkija, Konya
... Krank siūlo visų tipų Krank Milį, nuo 2 cilindrų iki 20 cilindrų, užtikrindama kokybę ir patikimumą savo klientams. Be Krank Milio, Zirve Krank taip pat bendradarbiauja su tiekėjais, kurie teikia stūmoklius, cilindrus, hidraulines pompas ir pramoninius generatorius, ir tapo įmone, kuri žavi savo kokybe ir terminų laikymusi, atvira augimui, plėtrai ir pokyčiams tiek vidaus, tiek užsienio rinkose.
...M.F. Tende e tendaggi dirba saulės užuolaidų sektoriuje jau 20 metų. Naudojant aukštos kokybės medžiagas, punktualų ir efektyvų po pardavimo aptarnavimą, kartu su mūsų įrodyta patikimumu, eksponentiškai padidėjo mūsų klientų skaičius. Mūsų saulės užuolaidų konstrukcijos yra pagamintos iš anodizuoto ir/arba termolakuoto aliuminio ir montuojamos naudojant tik nerūdijančio plieno varžtus. Mūsų...
Italija, Campobello Di Mazara
...nesubrendusių alyvuogių malimo, surinktų geriausiuose alyvmedžių soduose, dalinai valdomuose tiesiogiai. Ypatingas dėmesys skiriamas svarbiems derliaus nuėmimo, transportavimo ir malimo procesams, griežtai šaltai, įmonės malūne per 24 valandas po derliaus nuėmimo, gaunant labai vaisingą produktą su labai maža rūgštingumo lygiu. Taip gautas aliejus, po natūralios sedimentacijos laikotarpio nerūdijančio plieno silo be deguonies, supakuojamas prieš pat išsiuntimą.
Lenkija, Krzywaczka
HMMsteel siūlo metalinius baldus ir plieninius elementus. Taip pat teikiame profesionalias plieno apdirbimo paslaugas, įskaitant lazerinį pjovimą, lakštų lenkimą, suvirinimą, paviršiaus apdailą, poliravimą ir smėliavimą. Naudojame novatoriškas mašinas, kurios užtikrina aukščiausią mūsų realizacijų kokybę. Kiekvienam užsakymui prisiartiname individualiai. Patikrinkite mūsų pasiūlą svetainėje ir susisiekite jau šiandien!
Turkija, Kayseri
UGUR-PAYZA ketaus gamykla, turinti 38 metų patirtį, teikia paslaugas ketaus grupės gamintojams, ypač miesto ketaus produktams. Ji gamina pagal užsakymą visų rūšių pilkojo, ductile ir plieno liejinius, daugiausia nuotekų šulinių dangčius, telekomunikacijų ir elektros dangčius, lietaus nuotekų groteles, suolus, gatvės suolus, filtrus, spaustukus ir kalimo komponentus. Ugur Payza liejimas, nuolat...
Köşkerler Čelik Halat ir Mak. San. Tic. Ltd. Šti buvo įkurta 1989 metais. Per beveik 25 metus, investuodami ir nuolat tobulindami savo kokybę, šiandien didžiuojamės, kad esame vieni iš nedaugelio plieno lynų gamintojų Turkijoje. Mūsų įmonė, gaminanti plieno lynus kiekvienoje srityje, atitinkančioje sektoriaus poreikius ir nesileidžianti į kompromisus dėl kokybės, nuolat investuoja, kad galėtų geriau aptarnauti savo klientus. Šiuo metu vykdome veiklą Dilovası IMES OSB, užimančioje 24.000 m2, iš kurių 13.000 m2 yra uždaroje patalpoje.
Vokietija, Utzberg
Jūsų parduotuvė latakams, lietvamzdžiams, cinko ir vario priedams, cinko, vario, aliuminio ir nerūdijančio plieno profiliuotoms plokštėms. Tik aukščiausia kokybė iš pirmaujančių gamintojų už neįveikiamas žemas kainas!
...smulkiųjų metalų didmeninę prekybą, smulkiųjų metalų (nerūdijančio plieno, aliuminio, vario, cinko, plieno, Corten plieno, žalvario, bronzos) apdorojimą ir individualių metalinių fasadų gamybą. Įmonė Battisti sukūrė nerūdijančio plieno paviršius Roofinox ir parduoda juos visame pasaulyje. Šis stogų nerūdijantis plienas siūlo ilgaamžiškiausią ir tvariausią sprendimą stogams. Jis gali būti naudojamas viešųjų pastatų, pramoninių ir komercinių statinių bei vienbučių namų srityje. Ypač viešajame sektoriuje ir gyvenamųjų namų statyboje Roofinox pasiteisina kaip ilgaamžis produktas.
Turkija, Konya
...kokybiškus ir praktiškus produktų dizainus. Šiame procese atsižvelgiama į visus gamybos ir dizaino aspektus, siekiant pagaminti praktiškus, modernius ir kokybiškus produktus. Planuojami produktai yra kruopščiai paruošiami, atsižvelgiant į visus kriterijus dizaino etape. „Üçel Paslanmaz“ tiki, kad kokybė klientų aptarnavime ir gamyboje gali būti užtikrinta tik turint kvalifikuotą darbo jėgą, todėl turi patyrusią komandą šioje srityje.
Lenkija, Łysomice
... gamyklos, energetikos pramonė. Mes specializuojamės gaminant specialias grandines pagal klientų poreikius iš aukštos kokybės anglinio plieno ir nerūdijančio plieno. Mūsų asortimente taip pat yra grandinės ratukai, sankabos, įtempėjai, gidai ir velenai. Užtikriname aukštą gamybos kokybę ir laiku įvykdome užsakymus. Įmonė siūlo tvirtą gamybą už protingą kainą. Galimybė derėtis dėl kainų.
Slovėnija, Koper
Euromark d.o.o. Koper buvo įsteigta 1993 metais Koper, Slovėnijoje. Mūsų biurai ir sandėlis yra netoli Kopero uosto. Prekiaujame mineralais plieno gamybai, liejimo ir refrakcinėje pramonėje, kuriuos importuojame iš Kinijos, Pietų Afrikos ir Meksikos. Medžiagų, kurias parduodame, kokybė yra mūsų prioritetas, todėl reguliariai ją analizuojame kartu su mūsų verslo partneriais. Galime tiekti šias...
... priėmė principą kuo greičiau reaguoti į mūsų klientų prašymus, yra labai jautri šiuo klausimu. Naudojamų medžiagų kokybė gaminant ir montuojant prefabrikuotus pastatus džiugina tiek mūsų sąžinę, tiek mūsų klientus. Dėka mūsų ekspertų komandos kiekvienoje srityje, galime labai greitai išspręsti galimas problemas ir kuo greičiau įgyvendinti jūsų norimą struktūrą. Kaip Ordu MK Prefabrik Ev Yapı...
Vokietija, Filderstadt
Sistemų tiekėjai architektams, planuotojams ir amatininkams, susijusiems su drabužių spintų sistemomis, persirengimo suolais, turėklais. Objektų kokybė iš aliuminio, medžio, nerūdijančio plieno.
Mūsų įmonė, kurią įkūrė Mehmet OZCAN 1981 metais, pradėjo veiklą 25 m² mažoje dirbtuvėje, gamindama ofiso plieno stalus ir spintas. 2014 metais, siekdami geriau atsakyti į jūsų, mūsų klientų, poreikius, perėjome prie Cansit Ofis Mobilyaları San. Tic. Ltd. Şti. pavadinimo, turėdami 8500 m² uždaros ir 1000 m² atviros erdvės bei 35 darbuotojus. Mūsų įmonė, atsižvelgdama į besivystančią technologiją...
... momento aktyvuota rutulinė užrakto konstrukcija užtikrina aukščiausią ritės kokybę, yra lengvai naudojama ir nesukelia dulkių, nes užkerta kelią trinties tarp popieriaus branduolio ir ašies, kaip tai vyksta su kitų tipų įranga. Yra galimybė naudoti vienpusius ir dvipusius trinties žiedus, kurie yra be elektrolito nikelio danga ir skirti vyniojimo branduoliams, pagamintiems iš popieriaus, plastiko...
„BILGE“, nerūdijančio plieno ir profesionalios virtuvės įrangos gamintojas, nuo 1948 metų teikia paslaugas maisto paslaugų pramonei, garsėdamas savo kokybe ir reputacija. „BİLGE“ kuria ir gamina platų produktų asortimentą, tokių kaip puodai ir keptuvės, gastronominiai indai, kriauklės, viršutinės kriauklės, ben marie baseinai, ben marie viršūnės, nuimamos darbo stalai ir plovimo įrenginiai...
Vokietija, Hillesheim
PAVOY yra vienas iš pirmaujančių plieno veiklos įrangos gamintojų Vokietijoje. Aukšta produktų kokybė ir nepaprastai gera paslauga verslo partnerių interesais.

europages programėlė yra čia!

Naudokite mūsų patobulintą tiekėjų paiešką arba kurdami užklausas naudokite naują „europages“ programėlę pirkėjams.