Jungtinė Karalystė, Bolton
Jungtinės Karalystės pirmaujanti internetinė mažmeninė ir didmeninė prekyba vaping ir CBD produktais. Nesvarbu, ar ieškote savo mėgstamo eliksyro, elektroninės cigaretės, dėžutės modifikacijos ar keitimo ritinėlių, „Vape Global“ turi viską, ko jums reikia. Pirmaujanti vaping parduotuvė, geriausios vietinės kainos, didelis gurmaniškų skonių pasirinkimas. Nuolat plečiantis asortimentas yra pirmasis Medicininės Kanapių Poilsio Kambarys. Būtina būti 18 metų ar vyresniam.
Jungtinė Karalystė, Evesham
... Generators yra oficialus Himoinsa generatorių atstovas. Siūlome tiek naujus, tiek naudotus generatorius ir įrangą. Internetinės valdymo ir stebėjimo sprendimai generatoriams, esančiais bet kur pasaulyje. Galėsite peržiūrėti ir valdyti visus modulius, prijungtus prie jūsų paskyros. Su realaus laiko instrumentacija, signalizacijomis, pranešimais, I/O sąrašais ir istoriniais duomenų grafika, tai suteiks jums didžiausią inžinerijos/priežiūros lankstumą. 24 valandų kontrolės kambarys...
Austrija, Schladming
... žaidimų aikštelė, slidinėjimo kambarys, dviračių nuoma ir sveikatingumo zona su sauna bei lauko sūkurine vonia. Pusryčiai ir vakarienė patiekiami rustikaliai valgomojo erdvėje su kalnų vaizdu. Yra automobilių stovėjimo aikštelė.
Portugalija, Espinho
... - Tarpininkavimas tarp prekinių ženklų ir agentų bei platintojų visame pasaulyje - Tiesioginis prekės ženklo atstovavimas Portugalijoje, Ispanijoje, Prancūzijoje ir Vokietijoje - Pirkimai: Simple Trades turi partnerių visame pasaulyje (Portugalijoje, Bangladeše, Pakistane, Indijoje, Kinijoje, Turkijoje), turinčių metų patirtį ir įpratusių gaminti Europai. PRODUKTAI: - Tekstilė (Drabužiai) - Tekstilė (Vaikų kambarys – patalynė, dušo rankšluosčiai, prijuostės, miegmaišiai, muslinai) - Megzti gaminiai - Silikonai - Mediniai žaislai - Priedai...
...akmenį, metalą ir daugelį kitų architektūrinių medžiagų. 1. Moduliniai Namų Baldai 2. Miegamasis 3. Valgomojo Kambarys 4. Kavinės Staliukas 5. Televizoriaus Vienetai 6. Komerciniai Biuro Baldai 7. Interjero Baldų Dizainas Mūsų tikslas yra teikti geriausią kokybę, konkurencingas kainas ir greitą pristatymą. Mes mielai jums padėsime, prašome nedvejodami susisiekti su mumis dėl bet kokių reikalavimų. Pagarbiai, https://www.mobitahome.com https://www.facebook.com/MobitaModulerFurniture/ https://twitter.com/MobitaFurniture https://tr.pinterest.com/mobitafurniture/...
Liuksemburgas, Esch-Sur-Alzette
Mūsų ekspertai taiko visą savo patirtį, kad padėtų jums jūsų veiksmuose ir siūlo geriausias paslaugas. Ekspertų kambarys siūlo ekspertizės paslaugas šiose srityse: statyba, civilinė inžinerija ir susijusios veiklos, medicina, transportas ir eismas, finansai, menai, mokslai ir technologijos.
... - BE GLUTENO / SVEIKI PRODUKTAI, LOVOS IR ČIUŽINIAI. - KAVOS PUPELĖS, KAKAVO, PALMIŲ ALIEJUS, SEZAMAS, KOKOSŲ MILTAI. - Interjero, biuro durys, virtuvė-vonios kambarys-drabužinė-apsirengimo kambarys-jaunimo kambarys, sunki pramonė-mašinos-baldų įranga, medžiagos, įrankiai, prekės ženklų higienos produktai, namų apyvokos prekės, higienos straipsniai, kosmetika...
Nyderlandai, Norg
... kambariai: Bovenkamer, Heerenkamer ir Eshof kambarys, visi erdvūs ir su atskiru įėjimu. Interjeras yra šviesus ir saulėtas, ne madingas, bet laikui nepavaldi ir orientuota į komfortą. Visi kambariai turi arba erdvų poilsio kampą, arba atskirą svetainę, ir yra įrengti taip, kad galėtumėte maloniai praleisti visą dieną. Yra daug papildomų patogumų, tokių kaip šaldytuvas, seifas, chalatai ir galimybė pasigaminti kavos, arbatos ar puodelį sriubos. Heerenkamer - iš tikrųjų apartamentai, įskaitant visiškai įrengtą virtuvę - yra tinkami...
Casa Rural Ciudad Rodrigo El Bornizo. CASA GRANDE Senas ūkininkų namas, atnaujintas laikantis tradicinės struktūros ir elementų, taikant naujas bioklimatinės architektūros technikas. Jame yra dvi dvigulės lovos kambariai, apie 12 m2, vienas trivietis kambarys, 20 m2 (dvigulė lova ir viena viengulė) su pilnu vonios kambariu ir masažine vonia, ir dar vienas kambarys su dviem dvigulėmis lovomis ir...
Graikija, Kleitoria
Šiuolaikinės statybos nuomojamų apartamentų kompleksas, visiškai įrengtas, estetiškas, erdvus ir funkcionalus. Kiekvienas kambarys - apartamentas turi vaizdą į kalną arba sodą ir yra su autonominiu šildymu, televizoriumi, virtuve su orkaitė ir mini šaldytuvu, o kai kurie kambariai taip pat turi sofą ir židinį.
... laisvę ir siūlo kitokį būdą pilnai mėgautis savo poilsio akimirkomis, gyvenant pagal ypatingą srovių ritmą. L'Embrun, tikrai neįprasta apgyvendinimo formulė. Įsikūręs Jachtų uoste, už dešimties minučių nuo Liège istorinio centro. Bendras kambarys su baru, garso sistema, interneto prieiga, terasa, centrinis šildymas visame laive. Patogus parkavimas šalia laivo. Pusryčiai įskaičiuoti. Vienai nakčiai, savaitgaliui, mėnesiui...
Nyderlandai, Voorburg
... didelėms grupėms. Maksimalus žmonių skaičius šioje erdvėje yra 50, tačiau taip pat malonu susitikti su 2-3 žmonėmis. Kadangi ši erdvė yra kūrybinė, ji idealiai tinka diskusijoms apie užstrigusius projektus, naujų koncepcijų kūrimui, vizijos ir misijos nustatymui, komandos formavimui ir koučingui. ​Sidabrinė Kambarys yra mūsų 'zen' kambarys, nuostabi atsipalaidavimo erdvė, kurioje galite gerai jaustis. Ši erdvė tinka koučingui ir meditacinėms susirinkimams.
Ispanija, Alzira
...Namų kvapai, Dekoravimas, Kvepiančios žvakės, Dekoratyvinės žvakės, Dirbtinės gėlės, Tekstilė, Sodas, Vaikams, Vonios kambarys, Virtuvė, Indai, Dekoratyvinės servetėlės, Baldai, Apšvietimas, Asmens priežiūra...
Mes esame įmonė, teikianti melamino pjovimo paslaugas, taikymo paslaugas, ABS, aliuminį, profesionalios įrangos šalinimą, vykdome melamino baldų užsakymus (virtuvė, jaunimo kambarys, svetainė, baldai ligoninėms, vaistinėms, biurams ir kt.). Turime profesionalių dizainerių, kurie dirba tiesiogiai su klientais. Mes gaminame melamino baldus tiek Rumunijoje, tiek Europoje. Taip pat vykdome individualius ikonų ar paveikslėlių užsakymus.
dušo komplektas, vertikalus dušas, lietaus dušas, viršutinis dušas, dušo galvutė, vonios kambarys su dušu, dušo rinkiniai, kombinuotas dušas, rankinis dušas, slankusis dušas, dušo kabinos, dušo padėklai, masažinė vonia, vonios spintelės, vonios kambarys, keraminės plytelės, sanitarinė įranga, dušo maišytuvai, įmontuota baterija, dušo dėžės, šampūnas, muilas, veidrodis, pluošto pakaba, akrilas...
Mūsų nakvynės ir pusryčių namai įsikūrę kalvoje, šalia Salo miesto, vos už 5 minučių nuo centro, ir pasitiks jus nuostabiu peizažu, kuris driekiasi nuo kalvų iki ežero, suteikdamas daugybę pramogų galimybių. Turime 3 kambarius, kurie neseniai buvo visiškai renovuoti, su spalvotu televizoriumi, palydovine televizija, Wi-Fi internetu ir vonios kambariu su dušu. Kiekvienas kambarys įrengtas...
Turkija, Izmir
... ekranas aukšto kortelė išankstinis laidinimas visi kabeliai su kištuku specialus kabelio jungimas šachtai keltuvo kabelio jungtis dūmų jutiklis mp3 muzikinis pranešėjas liftui rf id plokštė kortelė gprs plokštė sms nuotolinis valdymas savarankiškas mokymosi variklis duomenų magnetas aukšto lygio lcd meniu mašinos kambarys be mašinos yaskawa fuji invt inverteris atstumo aukšto offset lengvas valdymas atkūrimas atsarginė kopija daugialypė kalba 4x20 lcd realaus laiko laikrodis ritininis ribinis jungiklis relė mikrovaldiklis elevatoriaus priedai...
Belgija, Knokke
... daugiau nei 30 natūralaus akmens struktūrų. Vonios kambarių ir dušų renovacija Vonios kambario renovacija: stilingas vonios kambarys ir dušas arba įėjimo dušas per minimalų laiką. Drabužinės ir įmontuojamos spintos DrabužinėsDrabužinės anksčiau buvo laikomos prabangos vilose iš glamūringų amerikietiškų muilo operų ir filmų, tačiau ši idėja vis labiau plito mūsų šalyje. Papildomą miegamąjį lengvai galite paversti madinga drabužine! Atvira drabužinė Drabužinė pažodžiui reiškia drabužių kambarį.
... jaustumėtės kuo patogiau. Trečiame aukšte yra vonios kambarys, 2 dviviečiai kambariai ir vienas vienvietis. O palėpėje yra dar dvi lovos. PATALYNĖ IR RANKŠLUOSČIAI ĮSKAIČIUOTI Pasirenkama valymo paslauga. DARBO LAIKAS: Įsikūrimo laikas: nuo 17.00 val. Išsiregistravimo laikas: iki 12.00 val. (Jei yra laisvų vietų, galima anksčiau nei 17.00 val.)...
Italija, Castelfranco Emilia
ŽIŪRĖKITE: DARBO KAMBARYS...
Nyderlandai, Veenendaal
Jau daugiau nei 14 metų mes kuriame tobulą vonios kambarį mūsų klientams. Mūsų šeimos versle siūlome jums pasirinkimą, kokybę, dėmesį ir paslaugas, kurių reikia perkant vonios kambarį. Meistriškumas dizaino ir montavimo srityje mums yra labai svarbus. Pradedame nuo pradžių – sukuriame individualų vonios kambario dizainą. Svarbu, kad vonios kambarys atitiktų jūsų šeimą, namus ir biudžetą. Tada mūsų profesionali komanda pasirūpins pilnu montavimu. Stengiamės, kad atitiktume visus jūsų lūkesčius, o dar geriau – juos viršytume!! Galutinis rezultatas turi būti tai, kad jūs esate patenkinti.
Prancūzija, Labergement Sainte Marie
... siūlo ne ekstravagantišką pramogų programą, o tai, kas reikalinga maloniems vakarams: stalo teniso stalai, poilsio kambarys, stalo žaidimai. Kempingas Jura taip pat suteikia galimybę atrasti nuostabias vietas. Franche-Comté regionas garsėja savo vaizdingumu ir įvairove: miškai, kalnai ir slėniai, ežerai, sraunios upės... Tai puiki proga kasdien žygiuoti, niekada nepakartojant to paties tako. Susisiekite su labai draugiška šio Doubs kempingo komanda dėl visos naudingos informacijos.
Turkija, Istanbul
Anne ir Kūdikis yra linksma elektroninės prekybos svetainė, kuri parduoda produktus tokiose kategorijose kaip Vonios kambarys, Virtuvė, Namų tekstilė, Elektronika, Drabužiai, Kosmetika ir Asmeninė priežiūra, Mažieji elektros prietaisai, Žaislai, Laikrodžiai, Dizaino produktai, Hobio ir laisvalaikio prekės bei Papuošalų aksesuarai.
Italija, Burago Di Molgora
NUOMOS NAMAI, KURIAME YRA TRYS VIENETAI, 2 DVIGULĖS KAMBARIAI IR VIENAS DVIGULIS KAMBARYS SU IŠSISLANKANČIA LOVĄ, ATIDARYTA 2018 M. LIEPOS MONTAVOJE, GRAŽIAME, LABAI ERDVIAME SODE YRA VIETA, SKIRTA SAULĖS PAVĖSIUI IR BASEINUI, DIDELIS PAVĖSIS STALAS, KEPSNINĖ, ZONOS RŪKYMO MĖGĖJAMS IR NAMINIŲ GYVŪNŲ KAMBARIS. VIETA YRA PASIEKIAMA ORGANIZUOTI PRIVATUMO ŠVENTES LAUKO, O TAIP PAT YRA GRAŽUS LAIVAS, KURIS GALIMA PLUKDYTI KOMO EŽERE.
...sudarytas iš trijų svarbių kvartalų arba auzoak: Ituren, Lasaga ir Aurtitz. Alberroakoborda namas yra senovinė sodyba, renovuota, apsupta akmeninio mūro, žaliame, ramioje ir nepakeičiamoje aplinkoje. Namas, talpinantis 8 žmones, turi dvi aukštus, išdėstytus taip: Pirmame aukšte: virtuvė-valgomasis su židiniu, indaplovė ir pilnas indų rinkinys, vonios kambarys ir dvivietis kambarys su atskiromis lovomis. Tarpiniame aukšte yra skaitymo kambarys su žaidimais. Pirmame aukšte yra vonios kambarys ir trys dviviečiai kambariai; 2 su dvigulėmis lovomis ir trečiasis...
... savo atostogoms ir keliauti su mažesniu biudžetu, kadangi mūsų ekonomiškos kainos yra prieinamos visiems. Iš visų hostelių Nerjoje, Azahara visada siūlo teisingą kainą, atitinkančią savo įrenginių ir paslaugų kokybę, nes visose kambariuose yra privatus vonios kambarys, oro kondicionierius, šaldytuvas ir aukštos klasės čiužiniai. Ir visada su įskaičiuotais pusryčiais! Be to, hostelis Azahara Nerja siūlo įvairias akcijas, priklausomai nuo naktų skaičiaus, kurį norite praleisti. Pasitikrinkite mūsų pasiūlymus!
... apartamentą, skirtą 5 asmenims (1 dvigulė + 3 viengulės) su atskirais kambariais. Šiame apartamente yra 2 tualetai ir vonios kambariai. Be to, turime terasą su dvigubu apartamentu, tinkamu šeimyniniam naudojimui, skirtu 5 asmenims (1 dvigulė pirmame aukšte + 3 viengulės antrame aukšte) su atskirais kambariais. Viešbutis siūlo pusryčius, o be viengulės ir dvigulės lovos kambarių, taip pat yra šeimos kambariai. Visuose apartamentuose yra palydovinė televizija, nemokamas Wi-Fi ir vonios kambarys. Mūsų svečių namų registratūra dirba 24 valandas per parą, 7 dienas per savaitę.
Jungtinė Karalystė, Uckfield
...Apartamentuose yra atskiros poilsio zonos. Pilnas angliškas pusryčių patiekalas yra nemokamas. Yra rafinuotas aukštos klasės restoranas, siūlantis sezoninius, prabangių patiekalų ir popietės arbatos. Taip pat yra piešimo kambarys su malkų židiniu, keli susitikimų kambariai, sodo terasa ir teniso kortas bei kroketų aikštelė.
Prancūzija, Pornic
...įrengta sodo baldais su skėčiu, valgomojo zona su dujine griliu. Atvira ir visiškai įrengta virtuvė, vedanti į gyvenamąją erdvę ir svetainę su prieiga prie atviros loggijos ir privati terasą. 2 erdvūs miegamieji su 1 dvigule lova 160 cm ir 1 dvigule lova 140 cm, dideliais spintomis ir drabužių kabykla. Lovos paruoštos atvykus, patalynė ir rankšluosčiai suteikiami. Vonios kambarys su dušu ir džiovintuvu. Pėsčiomis: turgus (3 minutės), senasis uostas, parduotuvės ir restoranai, kinas, botanikos sodas ir kazino, SNCF geležinkelio stotis (10 minučių). Paplūdimys už 20 minučių pėsčiomis.
Prancūzija, Entrechaux
... ir dušu, televizoriaus ir tyliai veikiančio šaldytuvo. Taip pat įtrauktas mažas kambarys, skirtas vienam asmeniui. Saulėgrąžų kambarys turi dvigulę lovą, televizorių ir tyliai veikiančią šaldytuvą. Nepamirštama viešnagė jūsų didžiausiam džiaugsmui.