... lokalizuojame jų tipologiją pagal nuorodą, leisdami jums veikti remiantis patikima informacija.
Vėliau mes valdome pardavimus antrinėse rinkose per mūsų tinklą, kuris yra lyderis B2B pirkėjų tarptautiniu mastu, saugodami jūsų interesus (geografiniai apribojimai, pirkėjai ar prekės ženklo įvaizdis). Mes visada randame geriausią pardavimo sprendimą.
Fiziniai inventoriai
Įvertinimas ir vertinimas
Susijusios dokumentacijos valdymas (garantijos, sertifikatai)
Pažangūs prognozavimo analizės
Partijų ir klasifikavimas
Pardavimas antrinėse rinkose
Pardavimo dokumentacija ir apmokėjimas...
... palyginti save su sektoriumi kiekviename KPI.
-Predikcijos: ANNA sugeba apskaičiuoti, kas nutiks ateityje su dideliu patikimumu. Pavyzdys yra atšalimo prognozavimo algoritmas, kuris analizuoja asmenį po asmens daugiau nei 15 kintamųjų ir prognozuoja, kurie klientai atsisakys paslaugų per artimiausius 3 mėnesius.
-Įspėjimų sistema: kadangi ANNA kasdien analizuoja tūkstančius klubo duomenų, ji siunčia pranešimą, kai nustato, kad prasideda neigiama tendencija arba kai koks nors KPI nukrypsta nuo biudžeto.
Lead Ratings yra programinėįranga, paremta prognozavimo algoritmu, kuris nustato, kiek tikėtina, kad potencialus klientas (naudotojas) taps pirkimu.
Gautas potencialus klientas siunčiamas į Lead Ratings analizės API. Matematinis modelis analizuoja potencialų klientą ir grąžina gautą įvertinimą.
Mūsų algoritmas leidžia:
a) Padidinti pajamas, sutelkiant dėmesį į tuos įrašus, kurie turi didžiausią sėkmės tikimybę.
b) Sumažinti veiklos kaštus, nes atskiriame potencialius klientus be perspektyvos.
Gamco, įsikūrusi Madride (Ispanija), yra pirmaujanti įmonė, kuri kuria dirbtinio intelekto sprendimus verslo optimizavimui ir pažangiam rizikos valdymui bet kuriai nacionalinei ir tarptautinei įmonei, plėtojant prognozavimo modelius ir optimizuojant veiksmus. Mūsų dirbtinio intelekto programinėįranga supaprastina diegimą, sumažina išlaidas ir maksimaliai padidina rezultatus. Mes taikome dirbtinį...
Naudodamiesi dirbtiniu intelektu, kuriame realaus laiko potencialių klientų kvalifikavimo prognozavimo modelius, leidžiančius įmonėms prioritetą teikti tiems, kurie turi didžiausią konversijos tikimybę, didinant pardavimus ir mažinant komercines išlaidas.
Dėka mašininio mokymosi, modeliai tobulėja, kai gaunami nauji duomenys.
Užsisakykite nemokamą demonstraciją per mūsų svetainę ir pradėkite optimizuoti savo išteklius bei didinti pardavimus.