Vokietija, Duisburg
WOMA GmbH | Kärcher Group VANDENS ENERGIJA KAIP ĮRANKIS. WOMA yra vienas iš pirmaujančių aukšto slėgio stūmoklinių siurblių, ultra aukšto slėgio įrenginių, aukšto slėgio sistemų ir vandens įrankių tiekėjų. Inovacijos ir kokybė išsiskiria mūsų veikloje jau daugiau nei 50 metų. Nuoseklios tyrimų ir plėtros dėka šiandien valdome sistemas su vandens slėgiais iki 4.000 bar. Visame pasaulyje kuriame p...
Prancūzija, Etupes
Išradėjas ir gamintojas pasaulyje žinomos pusiau rotacinės rankinės siurblio, skirto dyzelino, aliejaus ar tirpiklių pervežimui, "Pompes JAPY" nuo 1850 metų stengiasi pasiūlyti inovacijas ar naujas produktų linijas savo klientams. Pasaulinė nuoroda skysčių siurbimo srityje, įskaitant sprogias atmosferas, "Pompes JAPY" teikia savo ekspertizę jūsų paslaugoms. ATEX gamoje mes dirbame dviem didelėmis...
Parnisari Arms S.r.l., įsikūrusi Lesa, Italijoje, daugiau nei 20 metų yra lyderė gynybos srityje, teikdama aukštos kokybės produktus asmeninei apsaugai. Specializuojasi įrangos tiekime teisėsaugos ir kariuomenės reikmėms, įmonė turi tvirtą reputaciją dėl savo produktų puikumo, kurie atitinka griežtus tarptautinius karinius standartus. Produktai, apimantys uniformas, kulkų nepralaidžius liemenes ...
Italija, Guarene
Ferplast nuo 1983 metų specializuojasi pakavimo ir transportavimo srityje. Mūsų katalogas apima tūkstančius prekių, suskirstytų pagal kategorijas, ir siūlo tiek importuotų, tiek Europos gamybos produktų. Klientai gali pasirinkti pagal savo realius poreikius, pasinaudodami mūsų patarimais ir nemokamais bandymais mūsų biure. Ferplast galite rasti: vakuuminė mašina, pakavimo mašina su termoretraktaci...
Sandy įmonė egzistuoja nuo 1972 metų, pavadinimu Sandy Peluches. Iš pradžių įmonės kūrėjai, ponas ir ponia Wambeke, gamino žaislus dirbtuvėse Marcq-en-Baroeul: piešdami šablonus, pjaustydami ir siūdami žaliavas, o vėliau pripildydami žaislus. Nuo 1983 metų Sandy įmonė kuria savo žaislų kolekcijas ir jas importuoja. Prototipai kruopščiai tiriami, apdorojami ir testuojami pagal galiojančius saugos ...
Vokietija, Bad Urach
RIEGLER yra įmonė, atitinkanti geriausias vokiečių kūrimo tradicijas. Su 85 metų patirtimi ir nuoseklumu, įmonė teikia našumą ir reikalavimus realybėje ir jums. Nesvarbu, kokie reikalavimai keliami jūsų oro kompresorių sistemai ir pneumatinei aplikacijai, čia rasite atsakymus. Ieškote galingų produktų ar individualių techninių sprendimų? RIEGLER tai padaro. Taip klientų orientacija virsta klientų ...
KB Schmiedetechnik GmbH yra šeimos valdomas kalimo cechas, turintis apie 100 darbuotojų, specializuojantis mažų serijų saugos reikalavimus atitinkančių kalimo detalių gamyboje iš visų plieno rūšių - taip pat Duplex ir Titan. Platus leidimų spektras slėginiams įrenginiams, laivų statybai ir branduolinei technikai. Žaliavų svoriai nuo 200g iki 130Kg ir Lmax: 600mm Mes gaminame pagal šiuos leidimus ...
Jungtinė Karalystė, Harrietsham
... pritaikytais padengimais, atitinkančiais jūsų specifinius poreikius. Teikiame preciziškus optinius komponentus klientams saugumo pramonėje. Z-Cut kvarco langai gali būti naudojami terahercų regione, siekiant neinvazinio asmenų skenavimo. Tokie skenavimai gali aptikti objektus, tokius kaip ginklai, ir yra naudojami oro uostuose bei kitose aukšto saugumo vietose. Kvarcas yra dvilypis medžiaga, kuri veikia...
Vokietija, Hirschhorn
METO International GmbH yra pasaulinis lyderis prekybos, sisteminės gastronomijos ir jų tiekimo grandinių ženklinimo ir išdėstymo sprendimų srityje. METO kuria, gamina ir platina įvairias etikečių sprendimų sistemas. Portfelis apima, be kita ko, kainų ir reklamos etiketes, etiketes, atitinkančias maisto teisės (LMIV) ir HACCP gaires, saugumo etiketes pirmam atidarymui, brūkšninių kodų etiketes bei...
Belgija, Cheratte ( Visé )
Armes.be yra Belgijos ginklų parduotuvė, esanti Liège regione. Šis miestas, garsėjantis savo ginklų amato kokybe, yra idealiai įsikūręs Europos širdyje. Ginklų pardavėjas daugiau nei 30 metų, mes jums patariame dėl medžioklės ir sporto ginklų, kurie atitinka jūsų poreikius. Mes visada stengiamės pasiūlyti jums aukštos kokybės ginklų pasirinkimus. Mes siūlome įvairių tipų ginklus iš visų gaminto...
Belgija, Sint-Gillis-Waas
... tarnavimo trukmė. Aukštos technologijos variklis užtikrina puikų veikimą. Charakteristikos - Novatoriškas, itin patikimas variklis su rutuliniais guoliais - Oro srauto reguliavimas - 360° daugiafunkcinis sukamas oro jungtis - Veikia esant 4 barams, skirtingai nei tradiciniai ginklai, kuriems reikia mažiausiai 6,5 barų - Papildomas sandariklis neleidžia purvui patekti į variklį - Tyliau nei tradiciniai ginklai Svoris: 814 g Talpa: 1 L Maksimalus slėgis: 4-7 barai Oro suvartojimas: 4 barai: 311 L/min - 5 barai: 368 L/min - 6 barai: 453 L/min Pakuotė: 8 vnt./dėžėje...
Prancūzija, Paris
...kuriuos vaikai gali pasukti ir pakreipti. Įtrauktos 4 LEGO mini figūrėlės iš Juodojo Panthero: Shuri, Ironheart MK1, Nakia ir Attuma, taip pat ginklai, tokie kaip ietis, kovos žiedai ir raketinis kuprinis. Surinktas Sunbird laivas lengvai derinamas su kitais LEGO Marvel konstruktoriais, kad būtų galima atkurti Juodojo Panthero filmo visatą ir užtikrinti visišką panardinimą. SKU: 16172...
Vokietija, Ostfildern
Įmonė Banholzer u. Wenz GmbH buvo įkurta prieš daugiau nei 80 metų Esslingene ir nuo to laiko užsiima visų rūšių pakuotėmis ir siuntimo įrenginiais. Viena iš pagrindinių sričių yra plieno ir plastiko juostų apvyniojimas. Mes esame pardavimo partneriai: _Signode _central _Hüdig + Rocholz _Stanley Bostitch...
Prancūzija, Soreze
TOM PRESS siūlo profesionalams visą įrangą maisto konservavimui, perdirbimui ir kulinarijai: Nr. 1 namų gaminimo entuziastams. TOM PRESS kuria ir platina daugiau nei 5 000 įrangos ir produktų, skirtų konservavimui, kulinarijai ir maisto perdirbimui. Su šia įranga galite gaminti ir perdirbti vaisius ir daržoves, mėsą ir žuvį, pieno produktus, grūdus ir patys gaminti savo dešras, sultis, vynus ir s...
Vokietija, Ennepetal
Köster yra varžtų suvirinimo ir tvirtinimo technologijų gamintojas, turintis savo gamybą varžtų suvirinimo įrenginiams ir įrangai, suvirinimo varžtams, galvutiniams varžtams ir šaltai formuojamiems komponentams. KÖCO siūlo platų sprendimų spektrą visų rūšių taikymams įvairiose pramonės šakose: • Aukštosios statybos / Plieno konstrukcijos / Tiltų statyba • Elektrinių / Energijos gamybos statyba • T...
Shenzhen Tenking Tech visada vadovaujasi šūkiu „Kokybė pirmiausia, unikalūs produktai, nuolatinė plėtra“. Turėdami 14 metų eksporto patirtį, 2022 metais valdome iki 4 gamybos linijų su daugiau nei 200 darbuotojų. Taip mums pavyko užsitikrinti daugelio klientų pasitikėjimą, todėl šiandien teikiame savo OEM/ODM paslaugas žinomoms prekėms daugiau nei 70 šalių. ODM ir OEM privalumai: 1. Gerai įrengta ...
Prancūzija, St Sulpice le Dunois
XOTHERM yra skystas saulės atspindėjas, turintis puikių šilumos kontrolės, hidroizoliacijos ir apsaugos savybių visiems paviršiams: šiferis, betonas, plytos, cemento aglomeratai, asfaltas, stogo veltiniai, medis, fibrocementas ir visi dažyti ar neduoti metalai. XOTHERM privalumai: • Nepakartojama izoliacija nuo saulės atspindžio • Gerbia aplinką • Ilgas tarnavimo laikas, ekonomiška kaina • Sumažin...
Turkija, Konya
Atitinkantys produktai
MT-99SC
Mes esame asociacija, dirbanti tik su mažais ir vidutiniais gamintojais Turkijoje ir rinkodaros jų prekes jų vardu. Per mus galite rasti viską, ko jums reikia iš Turkijos gamintojų. Mes turime platų produktų portfelį, pavyzdžiui: •Nesting Tables, •Round Ovens, •Turkish Delights, •Air Compressors, •Roller Blinds, •Washing Nets, •Home furniture, ir apsilankykite mūsų svetainėje, kad sužinotumėte d...
TECOARMS buvo įkurta 2016 metais, tai įmonė, kuri seka technologinius pokyčius ir turi ilgametę patirtį bei žinias, sudaryta iš profesionalų komandos. VIZIJA Aukštos technologijos, atviros naujovėms, konkurencingos, saugios produkcijos! Nuolat tobulinti mūsų gamybos įrenginius ir naujus projektus, kad jie prisidėtų prie šalies ekonomikos. Pirmiausia teikti paslaugas mūsų šalies pramonei. Sukurt...
Kaip LBL LABEL, mes pradėjome savo verslo gyvenimą 1994 metais Ankaroje. Nuo pat įkūrimo momento mes prisiėmėme misiją teikti geriausia savo klientams. Kai buvome įkurti, gaminome tik audinius ir spausdintas etiketes. Tačiau 2000 metais pradėjome teikti kartonines etiketes, o galiausiai 2016 metais – sublimacijos spausdinimo paslaugas. Daugiau nei 20 metų didžiuojamės galėdami aptarnauti savo vert...
Nyderlandai, Steenwijk
Statybininkai, statybų įmonės, individualūs verslininkai, medienos statytojai, montavimo įmonės – visi ieško profesionalaus tiekėjo tvirtinimo elementams ir mašinoms. Koster Werkplaatstechniek yra tinkama vieta, kur gausite geriausias technines konsultacijas ir paramą. Olandijoje mes esame, be kita ko, importuotojai: Mafell, Lamello, Fein, Lignatool, Metabo, Milwaukee, BTI, Kitpro, Pitzl, RUWI. Ki...
Prancūzija, Ivry Sur Seine
GROUPE GUILLABERT INTERNATIONAL yra įmonė, kuri skiria laiko kurti daugybę aprangų profesionalams, kad jie galėtų dirbti saugiai. Pavyzdžiui, rasite kovos aprangas specialiųjų pajėgų asortimente arba ugniai atsparią aprangą priešgaisrinės apsaugos ir technikos asortimente. Kiekvienas gaminys yra sukurtas pradedant nuo kruopštaus medžiagų pasirinkimo, nes jos yra būtinos, kad kiekvienam profesional...
Turkija, Konya
Mūsų įmonė pradėjo veiklą 2015 metais Turkijoje. Pradėjome nuo pusiau automatinio medžioklinio šautuvo gamybos, vėliau perėjome prie pumpuojamų medžioklinių šautuvų, o vėliau ir prie šautuvų su dėklais. Didindami produktų įvairovę, taip pat dirbame kurdami naujus produktus. Klientų pasitenkinimas yra vienas iš svarbiausių mūsų kriterijų. Mes dirbame visu pajėgumu, kad pakeltume savo kokybę į aukšč...
Ispanija, Alcobendas, Madrid
MARCOM INTEGRALES DE SISTEMAS, S.L. teikia kompleksinius sprendimus mūsų klientams. Taigi, MARCOM INTEGRALES DE SISTEMAS, S.L. bendradarbiauja tik su pagrindiniais produktų ir technologijų gamintojais gynybos ir civilinėse rinkose. MŪSŲ PARTNERIAI DIRBA DĖL PRODUKTYVUMO. Kad suteiktume klientui geriausią sprendimą Kad pristatytume gerai suprojektuotus, patikimus produktus Kad būtume profesionalū...
Šveicarija, Roveredo Gr
IŠSKIRTINIS ATSTOVAS GYNIMO SEKTORIUI Volframo karbido sviediniai, skirti pramušamųjų šaudmenų gamybai Karinis / Gynimo / Vyriausybinis sektorius NATO NCAGE kodas nr. AR661 NATO NCAGE kodas nr. SQNX5...
Prancūzija, Toulouse Cedex
ECLATS ANTIVOLS yra pirmasis elektronikos įrangos platintojas Prancūzijoje jau daugiau nei 40 metų. Jis išryškina savo žinias, kad užtikrintų nepriekaištingą saugumą savo klientams. Visi siūlomi įrenginiai yra pagaminti Prancūzijoje ir Europoje, laikantis patikimumo standartų. Įmonė siūlo didelį produktų asortimentą: Automobilių ir motociklų priedai, Namų signalizacija, Maitinimas ir krovikliai, ...
Nyderlandai, Utrecht
Contimeta nuo 1932 metų veikia kaip šeimos verslas transporto pakuotėse, sujungimo technikoje ir kompresoriuose. Beniliukse, Vokietijoje ir Švedijoje dirba daugiau nei 100 darbuotojų. Kadangi Contimeta atstovauja platų užsienio mašinų gamintojų asortimentą, ji sugeba rasti tinkamą sprendimą transporto pakuočių klausimams, susijusiems su plėvelių apvyniojimu, apvyniojimu, susitraukimo pakavimu, dė...